FANDOM

TS4 Icon

The Sims 4 - комп'ютерна гра в жанрі «симулятор життя», продовження серії The Sims після The Sims 3. 6 травня 2013 року студія Maxis підтвердила, що гра буде випущена на PC восени 2014 года . На виставці E3 EA підтвердила, що гра надійде в продаж 2 вересня, але EA Russia в повідомленні спільнот вказала, що в Росії The Sims 4 надійде в продаж 4 вересня. Вихід гри на MAC відбувся 17 лютого 2015 року.

«Сул-сул! Сьогодні Maxis і Electronic Arts оголосили, що студія The Sims Studio веде розробку гри The Sims ™ 4 для PC і Mac, вихід якої запланований на 2014 рік. The Sims 4 підкреслює індивідуальність і багатогранність персонажів і забезпечує ще більш тісний зв'язок гравця з самими неповторними, дивовижними і чарівними героями в історії знаменитої серії однопользовательских ігор. The Sims 4 заохочує користувачів змінювати ігровий світ з допомогою нових зручних інструментів і дозволяє без зайвих зусиль ділитися творіннями з друзями і шанувальниками гри. »

Опис

The Sims 4 Logo

The Sims ™ 4 - довгоочікувана гра-симулятор життя, яка дозволить вам грати в життя як ніколи раніше.

Контролюйте ще більш розумних персонажів з унікальною зовнішністю, характером, поведінкою і емоціями. Проявіть свої творчі здібності, створюючи персонажів в потужному редакторі створення персонажів і проектуючи будинки в зручному, кімнатний-орієнтованому режимі будівництва. У галереї ви можете переглядати і додавати новий ігровий контент, а також ділитися ним з іншими. Керуйте розумом, тілом і серцем своїх персонажів. Оцініть нові можливості ігрового процесу в найрізноманітніших містах і здійсніть свої історії в життя.

Ключові особливостіРедагувати

 *Персонажі ще розумніші - Створюйте і контролюйте ще більш розумних персонажів з унікальною зовнішністю, характером і емоціями в The Sims ™ 4.

  • Створюйте унікальних персонажів і змінюйте їх зовнішність, стиль, риси характеру, навички, кар'єру і навіть ходу. Вперше в грі персонажі відчувають і виражають емоції. Вашим персонажам доступна ціла гама емоцій, на які впливають ваші дії, інші персонажі і предмети в грі. Емоції пропонують на вибір більше дій і дають вам можливість створювати незабутні ігрові моменти. Насолоджуйтеся тим, як ваші персонажі ведуть себе і показують свій характер, спілкуючись з іншими персонажами в грі.
  • Створюйте персонажів, керуйте їх розумом, тілом і серцем і втілюйте свої історії в життя в грі The Sims ™ 4.
  • Потужні інструменти проектування - Абсолютно нові режими будівництва і створення персонажів стали ще потужнішими, зручніше і цікавіше. Ви можете створювати персонажів з неймовірною точністю. Без зайвих зусиль проектують будинку мрії в новому, кімнатний-орієнтованому режимі будівництва.
  • Найрізноманітніші міста - Оцініть нові можливості ігрового процесу в динамічних і яскравих містах. Вибирайте різноманітні ділянки, на яких хочете побудувати будинки і досліджувати види діяльності. Розширюйте коло знайомств, спілкуйтеся з іншими персонажами в місті і відвідуйте громадські парки і закладу.
  • Цінні нагороди - Заробляйте нові предмети, наряди і риси характеру, виконуючи завдання, вишукуючи колекційні предмети і відкриваючи досягнення.
  • Діліться своїми творіннями - Переглядайте та завантажуйте новий контент і діліться ним з іншими в Галереї The Sims ™ 4. Отримуйте натхнення, переглядаючи контент створений іншими гравцями зі спільноти The Sims, і додавайте його в свою гру.

Виноски Редагувати

Ігри серії The Sims
Серія
The Sims
The Sims Logo
The Sims Доповнення

Livin' LargeHouse PartyHot DateVacationUnleashed · SuperstarMakin' Magic
На консолях The SimsBustin' Out (портативний пристрій)The Urbz (портативний пристрій)

The Sims 2
The Sims 2 Logo
The Sims 2
Доповнення Університет · Нічне життя · Бізнес · Вихованці · Пори року · Подорожі · Захоплення · Переїзд в квартиру
Каталоги Для дому та сім'ї · Гламурне життя · Все для свята · Урочистості · Стиль H & M · Молодіжний стиль · Кухня та ванна. Дизайн інтер'єру · Ідеї від IKEA · Сади і особняки На консолях The Sims 2 (GBA · Nintendo DS · PSP · мобільний пристрій) · Pets (GBA · Nintendo DS · мобільний пристрій) · Castaway (Nintendo DS) · Apartment Pets Christmas Party Pack · Store Edition · Колекції
The Sims 3
The Sims 3 Logo
The Sims 3 Світ пригод · Кар'єра · В сутінках · Усі літа · Вихованці · Шоу-бізнес · Надприродне · Времена года · Студентське життя · Райські острови · Вперед в майбутнє Каталоги Сучасна розкіш · Швидкісний режим · Відпочинок на природі · Міська життя · Вишукана спальня · Katy Perry . Солодкі радості · Diesel · 70-е, 80-е, 90-е · Кіно На консолях The Sims 3 (Wii · Nintendo DS · Nintendo 3DS · мобільний пристрій · смартфон) · Світ пригод · Кар'єра · Вихованці · Надприродне
Освіта, культура, медицина, релігія
Інше ІгриШаблон:ІгриШаблон:Гра