FANDOM

Sims3Logo
'The Sims 3' - гра, сиквел The Sims 2 , анонс якої відбувся в березні 2008 року. Основні нововведення гри - відкритий світ в містах та інструмент створення стилю, за допомогою якого можна перефарбовувати будь-які об'єкти і персонажів.

Перша дата виходу The Sims 3 була намічена на 20 лютого 2009 року. Гра надійшла в продажу 2 червня 2009 року на території Північної Америки і 5 червня 2009 року в Росії. Вийшла одночасно на двох платформах - Windows і Mac OS.

Опис Редагувати

The Sims 3 Logo
Гравців чекають численні сюрпризи і воістину безмежні можливості для творчості! Тут створюються дійсні унікальні персонажі, що володіють яскравою індивідуальністю - в The Sims можна змоделювати не лише зовнішність, а й характер, визначивши його основні риси. Вибираючи і комбінуючи особистісні якості з великого списку, гравець може створити абсолютно будь-якого героя. Крім того, оригінальна ігрова система дозволяє поставити перед персонажем індивідуальні життєві цілі - як короткострокові, так і довгострокові, - які в підсумку визначать його долю. Створюйте унікальні системи смаків, з якими ваш персонаж буде відчувати себе краще!

МістаРедагувати

В The Sims 3 містечка стали відкритими і в них,можна переміщатися без екранів завантаження. Місто, яке з'явилося з базовою грою, називається Сансет Веллі. Серед жителів Сансет Веллі є персонажі з попередніх ігор серії The Sims, наприклад, Белла і Мортімер Гот. З опису міста можна дізнатися, що воно було засновано родиною Гот. Події в Сансет Веллі розгортаються до подій ігор "" The Sims 2 і The Sims , оскільки, багато знайомі персонажі в Сансет Веллі або молоді, або вже померли.

З доповненнями з'явилося ще 6 звичайних міст, 3 місця відпочинку, 1 університет і 1 місто майбутнього. У цих містах є « кролячі нори» і громадські заклади, яких спочатку не було в Сансет Веллі.

В The Sims 3 Store доступні додаткові міста, які можна купити за бали "SimPoints". Усього доступно 11 різних міст. Безкоштовним серед них є тільки Ріверсайд, який можуть завантажити власники ліцензійної копії гри The Sims 3 , через регистрацію на офіційному сайті TheSims3.com.

Істоти Редагувати

  • В The Sims 3 присутні привид і. Привиди весь час парять в повітрі, можуть бути видимими і рухати об'єкти. Привидів можна зробити повністю контрольованими, виконавши випадкове завдання в науковій лабораторії(Мертві Підйом); після чого, вони стануть повноправними членами сім'ї.
  • Мумії з'явилися в «  The Sims 3: Світ пригод ». Їх можна знайти в пірамідах і гробницях, і можуть бути або в якості НІП, або контрольованими персонажами. Гравці можуть перетворити персонажа в мумію: отримавши прокляття після контакту з іншого мумією, або поспавши дві ночі в спеціальному саркофазі. У контрольованій мумії повільніше падають показники в потребах і мають більше днів життя, але рухаються повільніше і можуть померти від вогню. Проте, персонаж, який отримав прокляття від мумії, може померти через 14 днів, якщо гравцю не вдасться зцілити його від прокляття.
  • Сімбот и з'явилися в «  The Sims 3: Кар'єра ». Їх можна створити, маючи 10 рівень навику винахідництва, або маючи можливість створити сімботів для певного завдання. Для його створення знадобиться: 1 паладій, 1 рожевий алмаз під огранювання «Серце», 10 плодів життя і 100 мотлоху.
  • Вампір и з'явилися в «  The Sims 3: В сутінках ». Вони схожі з вампірами в «  The Sims 2: Нічне життя », але тепер їх життя залежить від плазми. Вони можуть отримати плазму в пакетах, випити її у персонажів або скуштувати кривавих плодів. Вампіри і звичайні персонажі можуть мати дітей, які можуть вийти гібридами і бути звичайними персонажами, але мати вампірські здібності. В панелі відносин, дитина-вампір матиме червоне свічіння над своєю піктограмою. Вампіри-малюки можуть кусати за шию плюшевих ведмедиків.
  • Уявні друзі з'явилися в «  The Sims 3: Усі літа ». Перш за все, істота з'являється у вигляді дитячої іграшки в багажі малюка. І якщо малюк буде довго грати з цією іграшкою, то вона перетворитися в уявного друга. Уявні друзі можуть стати справжніми персонажами за допомогою хімічного набору.
  • Коні, кішки, собаки і безліч дрібних тварин з'явилися в «  The Sims 3: Тварини ». Тварини числяться в окремій колонці на ігровий панелі, а маленькі тваринки, які живуть тераріумах (або переносяться в багажі персонажів), і зовсім не вважаються повноправними членами сім'ї. Єдиноріг і вважаються життєвої формою коней.
  • Джинн и з'явилися в «  The Sims 3: Шоу-бізнес ». Джинн може виконувати бажання персонажів. Джина можна вивільнити з лампи, виконавши завдання і маючи хороші взаємини з ним. Звичайні персонажі і джини можуть мати дітей, і діти можуть отримати гібридами обох батьків.
  • Феї, відьми, зомбі і перевертні з'явилися в «  The Sims 3: Надприродне ». Гравці, які не мають доповнення «  У сутінках », також отримають вампір ів, а вампіри з «  В сутінках » отримають нові здібності. Відьми мають схожі функції з Makin 'Magic' '.
  • Прибульці з'явилися в «  The Sims 3: Времена года ». Прибульці володіють здібностями контролювати і читати думки персонажів. Вони управляють НЛО і можуть прилітати в світи з космосу.
  • Персонажі-рослини з'явилися знову в «  The Sims 3: Студентське життя », але змінили свій зовнішній вигляд, в порівнянні з тими, що були в «  [ [The Sims 2: Пори року]]  »(там вони називаються« ростоман ами »).
  • Русалки з'явилися в «  The Sims 3: Райські острови ». Русалками можуть стати, як чоловіки, так і жінки, якщо купити за бали щастя спеціальні водорості, або отримавши їх від іншої русалки.
  • Плюмбот и з'явилися в «  The Sims 3: Вперед в майбутнє ». Їх може перепрограмувати персонажі, додаючи чіпи з рисами характеру. Кількість чіпів, яких можна встановити в пламбота, залежить від навику Ботобудування.

Додатки Редагувати

Для The Sims 3 було випущено 11 доповнень і 9 каталогів.

Додатки Редагувати

Каталоги

Ссылки Редагувати