FANDOM

The Sims 2 Icon
'The Sims 2' - комп'ютерна гра в жанрі «симулятор життя», сіквел гри The Sims .

Історія Редагувати

Гра перейшла в тривимірний простір, повністю позбавившись від ізометричного. До того ж, на відміну від оригінальної The Sims , персонажі можуть старіти і передавати генетику своїм нащадкам. З'явилися вікові періоди - малюк, дитина, підліток, дорослий і літній, які мають свою тривалість, а останній період завершується смерть ю персонажа.

Характер підопічного став більш продвинутим - тепер кожен персонаж має життєву мету (або прагнення), яка визначає бажання і страхи персонажа.

В The Sims 2 з'явилося три містечка: Новосельськ - містечко, яке продовжує оригінальну сюжетну лінію The Sims , але вже через 25 років; Кітежград - пустельний ландшафт з паранормальними явищами; Верона - провінційне містечко, заснований на декількох п'єсах Вільяма Шекспіра.

З моменту виходу The Sims 2 , гра була продана тиражем більше 20 мільйонів копій, що робить її найбільш продаваною PC-грою всіх часів. У Росії гра спочатку вийшла 14 вересня 2004 року на англійській мові одночасно з виходом в США. 3 грудня 2005 році, компанія «1С-СофтКлаб» (на той момент «СофтКлаб») випустила гру повністю російською мовою, і з того моменту випускала доповнення англійською та російською мовами.

Особливості Редагувати

У грі доданий ряд ігрових елементів, які роблять різноманітніше ігровий процес і допомагають у створенні персонажів і благоустрою міста. До цих особливостей відноситься:

Містечка Редагувати

Перелік містечок, які з'явилися в грі The Sims 2 + доповнення:

Новосельськ
За 25 років тут сталося багато змін. До містечка прибули нові мешканці, і вони нікому не дають спокою: плетуть інтриги, змагаються і взагалі не ладнають з сусідами. Як повернути тишу і благодать в пасторальний Новосельськ?
Кітежград
Чи самотні ми у Всесвіті? Чому люди часом зникають при загадкових обставинах? Що насправді представляють собою НЛО? Якщо ви шукаєте відповіді на ці питання - ласкаво просимо в Кітежград!
Верона
Монтеккі і Капулетті ворогують вже багато років, але це не завадило їх дітям закохатися одне в одного. Чи принесе ця любов мир, або ж тільки погіршить ситуацію?
Квітучі Пагорби
Багато городян прагнуть оселитися в спокійному та мальовничому передмісті - так би мовити, пустити коріння на природі. У містечку Квітучі Пагорби цінують не тільки багаті врожаї, а й добрі відносини. Тут саме повітря насичене любов'ю! Правда, трапляються і неприємності. Будь-яку зиму можна пережити, головне - щоб серця були гарячі!
Долина Бажань
Долина Бажань затишно розташувалася серед пагорбів, від яких віє надіями, мріями і тихою радістю. Багато тут знайшли надійний притулок від турбот і хвилювань великих міст. Може бути, в Долині Бажань дійсно виконуються мрії?
Бухта Беладонна
Народ з'їжджається в Бухту Беладонна з усіх кінців країни. Одні хочуть осісти в тихому затишному містечку, інші - відпочити від суєти великого мегаполісу, а деякі шукають тут таємне знання. Чи вдасться їм ужитися разом?

Персонажі Редагувати

Шаблон:Основна стаття

Основна мета гри - проведення персонажа від початку його життя і до його смерті. Персонаж народжується за рахунок заняття сексом між персонажами чоловічої і жіночої статі. Вагітність матері триває 3 дні, після чого народжується немовля. Гравці можуть дати ім'я новонародженому. Немовля через 3 дня переходить в наступний віковий період - «Малюк»; через 4 дня в період «Дитина»; через 8 днів - «Підліток»; через 15 днів у період «Дорослий». Після 29 днів, персонаж перейде в завершальну стадію - «Літній», а потім помре. Тривалість заключного етапу залежить від індикатора успіху.

Персонажі старіють автоматично кожні 24 години. Щоб перейти в наступну вікову стадію, персонаж може використовувати іменинний торт або використовувати команду «Подорослішати» коли прийде час. З доповненням «  The Sims 2: Університет », у підлітків з'явилася можливість вступити в університет, де вони входять у вікову стадію «Молодий», яка триває, приблизно, 24 дня.

Персонажам необхідно розвивати навички і, відзнаки Шаблон:Vgversion Шаблон:Vgversion Шаблон:Vgversion і заводити гарні відносини з іншими персонажами, щоб успішно просуватися по кар'єрних сходах. Гравець також повинен переконатися в щасті свого підопічного - для цього потрібно виконувати його бажання (в тому числі, здійснити мрію всього життя, пережити страхи і задовольнити його потреби).

Види персонажів Редагувати

Надприродні істоти
Персонажі, що володіють незвичайними зовнішніми даними і здібностями. Цими істотами є:

Діяльність Редагувати

Існує ряд видів діяльності для персонажів, які допомагають їм виконувати їхні бажання і потреби. Також існують предмети і взаємодії в грі, що допомагають в здійсненні цих дій.

Соціальна Редагувати

Існує нові види соціальних взаємодій в The Sims 2 . Це нові види можуть створювати спогади, і пов'язані з певними віковими періодами персонажів. Соціальні взаємодії можуть прийти з панелі бажань і страхів, і можуть залежати від характеру персонажа і його цілі життя. Персонажі з певним характером можуть не захотіти виконувати певні соціальні взаємодії.

Авторитет

Авторитет в соціальних взаємодіях з'явився з доповненням «  The Sims 2: Університет ». Персонаж може змушувати іншого персонажа виконувати його дії по відношенню до кого-небудь або чого-небудь. Отримувати очки авторитету можна за рахунок виконання бажань, які відзначені синьою рамкою. Так само їх можна втрачати, якщо виконувати страхи. Розмір індикатора впливу визначається за рахунок кількості друзів, яких має персонаж. Лічильник можна збільшити за ділового досвіду, доданого в додаток «  The Sims 2: Бізнес ».

Смаки

Смаки з'явилися з доповненням «  The Sims 2: Нічне життя ». Починаючи з вікового періоду «Підліток», персонаж може вибрати два смаку і один стоп-сигнал. Смаки допомагають підопічним знаходити більш привабливих персонажів в спілкуванні. Привабливість позначається блискавками на піктограмі персонажа. Персонажі можуть мати до трьох блискавок з іншим персонажем. Чим більше збігається смаків, тим більше шансів не отримати відмову від під час здійснення соціальної взаємодії. Нові види смаків були додані з доповненням «  The Sims 2: Подорожі ».

Гнів

Гнів з'явився з доповненням «  The Sims 2: Нічне життя » - коли персонаж якийсь час злиться на іншого персонажа. В цей період часу складніше налагодити відносини з партнером. Також персонаж, який знаходиться в гніві, може робити різні капості у будинку того персонажа, на кого він зол.

Репутація

Репутація з'явилися з доповненням «  The Sims 2: Переїзд в квартиру ». Отримувати бали репутації персонаж може за рахунок взаємодії з іншими персонажами на громадських ділянках. Персонажі з високою репутацією отримують перевагу у вигляді безкоштовних предметів або підвищення по роботі.

Кар'єра Редагувати

Кар'єри в грі вимагають наявність навичок і певної кількості друзів, щоб підійматися по кар'єрних сходах. За успіх в цих кар'єрах, персонаж отримує професійні нагороди, а також більш високу заробітну платню і премії. Під час роботи, персонаж може отримувати картки шансу. За правильні відповіді на них, персонаж отримує нагороду, за неправильні - позбавлення грошових коштів або навичок, а також аж до зниження по кар'єрі або звільнення. Доповнення «  The Sims 2: Нічне життя » і «  The Sims 2: Переїзд в квартиру » дозволяють отримувати підвищення через соціальні взаємодії з іншими персонажами.

Видання та доповнення Редагувати

Видання Редагувати

  • The Sims 2 Special DVD Edition : базова гра на DVD + додатковий DVD з ексклюзивним контентом.
  • The Sims 2 Store Edition

Доповнення Редагувати

Для The Sims 2 було випущено 8 доповнень. Доповнення додають нові елементи в ігровий процес і нові об'єкти.

Каталоги Редагувати

Також вийшло 9 каталогів. Каталоги додають новий контент в гру і зазвичай не містять нові функції. Винятки з них становлять каталоги «Все для свята» і «Сади і Маєтки».

Збірники з базовою грою The Sims 2 Редагувати

Збірники доповнень і каталогів Редагувати