FANDOM

The Sims — відеогра 2000 року жанру симулятору життя, а також перша гра серії Sims.

Історія Редагувати

Геймдизайнером гри є Вільям Райт, який відомий створенням Sim-ігор. Розроблена студією Maxis, видана компанією Electronic Arts. В Північній Америці «The Sims» вийшла 4 лютого 2000. Всього для гри вийшло 7 доповнень (англ. Expansion packs). Станом на лютий 2005-го року гра продалася у 16 мільйонів копій по всьому світі, що зробило її найприбутковішою грою на PC в історії індустрії відеоігор на той час. 14 вересня 2004 вийшло продовження «The Sims 2», 2 червня 2009 — «The Sims 3», а 2 вересня 2014 — «The Sims 4».

Ігровий процесРедагувати

«The Sims» використовує комбінацію 3D та 2D графіки. Самі сіми є 3D-моделями, тоді як будинок і всі об'єкти є пререндерованими і розташовані діаметрально. Камера гри знаходиться у 2D ізометрії[

Гра зосереджена навколо сімів — людей, які живуть в СімСіті, розмовляють на сімліші та використовують валюту під назвою сімолен.

Ігровий процес знаходиться у трьох режимах: режим життя, режим будування та режим покупок. З початком гри сім'я отримує §20,000 сімолеонів. Цей бюджет можна використати на купівлю вільного маленького будинку, який доступний в Районі. Після того як було придбано будинок, його можна перебудувати чи підкорегувати в режимі будування та розташувати меблі, декорування, освітлення та прибори для проживання. Всі об'єкти, окрім стін, парканів та шпалер розміщуються в центрі ігрових клітинок. Базова гра містить у собі біля 150 об'єктів.

Створення персонажаРедагувати

Максимальне число персонажів в одній сім'ї — вісім. При створенні персонажа гравцю спочатку потрібно вибрати стать і вік сіма, а також вписати його/її ім'я та прізвище. Опісля вибрати колір шкіри, варіацію обличчя, зачіску і колір волосся та одяг. Щоб створити певну поведінку сімів, потрібно обрати певний знак зодіаку. Також можна вписати біографію.

Життя сімівРедагувати

Гравець може впливати на сімів, контролюючи їх взаємодії із об'єктами та іншими сімами. До сімів можуть приходити гості, якими будуть інші мешканці району чи NPC без місця проживання. Сіми мають автоматизовану свободу волі, яку можна вимкнути в налаштуваннях гри. Проте навіть із увімкнутою свободою волі, сіми не можу самі по собі шукати роботу, сплачувати рахунки, зачинати дітей. Скасовувати обрані дії можна клацаючи на іконці у верхньому лівому кутку екрану. В «The Sims» сіми не помирають від старості. Діти не можуть виростати, тому сім-дитина завжди буде лишатися дитиною.

Гравець приймає рішення по кількості витраченого часу на збільшення навичок сімів, таких як: кулінарія, харизматичність, логіка, творчість тощо. Щоденні потреби сімів включають: голод, комфорт, гігієну, потреби сходити в туалет, сон, веселість, соціальні потреби, потреби у красі оточення. Якщо ці потреби не задовольняти, сім почне сумувати і з часом може померти. На додаток сіми мають підтримувати бюджет сім'ї, ходячи на роботу та сплачуючи рахунок за будинок. Підвищення на роботі можна отримати після збільшення певних навичок та заведення певної кількості друзів. В грі існують десять різних кар'єр, різні рівні зарплатні та різна довжина робочого часу. Як альтернатива, сіми можуть створювати різні витворити мистецтва і продавати їх за сімолеони

Оскільки першочергово гра створювалася як архітектурний симулятор, в грі присутня велика кількість можливостей впливати на вигляд, функціювання та практичність будинку, в якому мешкає сім. В грі можна побудувати двоповерхові будинки та басейни.

Гра не має визначеної цілі чи кінця. Сіми можуть померти від голоду, втопившись, згорівши при пожежі чи від електричного струму. Коли сім помирає, на його місці з'являється надгробок (якщо смерть відбулася на вулиці) або похоронна урна (якщо всередині приміщення); іноді привиди померлих сімів можуть пересуватися по території по ночам. Якщо два сіми в сім'ї довгий час будуть мати скандали, один із них покине лот і більше не повернеться[1]. Дітей будуть забирати до військового училища, якщо вони не справляються в школі, або по них може прийти соціальний працівник, якщо їх потреби не будуть задоволеними.

Об'єктиРедагувати

У грі знаходиться широкий вибір об'єктів, які сім може придбати собі в будинок. Об'єкти розбиті по 8 категоріям: сидячі місця, тверді поверхні, декорації, електроніка, побутова техніка, сантехніка, освітлення та інше

РозробкаРедагувати

Первинним натхненням для «The Sims» стала книга Крістофера Олександра «A Pattern Language» 1977 року по архітектурі та міському дизайні. Робота подавала архітектурний дизайн скоріше із практичного і функціонального боку, ніж лише із декоративного та візуального. Книга вплинула на геймдизайнера Вілла Райта, який захотів створити гру жанру симулятору про дизайн людської поведінки. Пізніше на гру також вплинула книга Скотта Макклауда «Understanding Comics» 1993 року, яка виступала за певний тип "співпраці" між дизайнером і споживачем, та окреслювала цінність абстракцій задля залучення читачів чи гравців до поданої історії

Вілл Райт почав працювати над «The Sims» опісля релізу «SimAnt» в 1991. Проте оскільки продюсери скептично ставилися до ідеї геймплею, розробку гру часто відкладали. Нарешті в 1995 Райту дозволили вести розробку проекту на задньому плані, коли створювались «SimCity 2000» та «SimCopter». Гра мала кодову назву Проект Х (англ. Project X); єдиний програміст Джеймі Дурнбос, який працював над грою, в результаті став головним програмістом «The Sims». На протязі перших років розробки Райт та Дурнбос були зосереджені на відкритій системі поведінки персонажів. Під час розробки Райт зрозумів, що соціальний аспект гри буде ключовим притягаючим елементом, і команда почала фокусуватися на персонажах гри, створюючи можливість заводити довготривалі стосунки та відвідування будинків. З 1997 назва відеогри стала The Sims.

МузикаРедагувати

Композиторами гри є Джеррі Мартін, Марс Руссо, Кірк Р. Кейсі[6] та Дікс Брюс. В грі присутні 37 музичних треків. В 2007 було випущено альбом саундтреків із 15 треками[7]. Більшість саундтреків не містять вокалу, проте на деяких присутня лірика на мові сімліш.

Мова сімліш (simlish)Редагувати

Сімліш — вигадана мова, яка використовується в іграх серії The Sims. Дебютувала вона у відеогрі «SimCopter». Сімліш також можна почути у грі «SimCity 4». Вільям Райт хотів використовувати в своїх іграх діалоги, але якщо б вони були на реальних мовах — це би значно збільшило бюджет проектів; тому було прийнято рішення створити штучну абстрактну мову. Сімліш — це лінгвістичний гібрид між українською, французькою, тагальською мовою (одна з головних мов Філіппін) і мовою племені Навахо.

ПродажіРедагувати

Гра стала бестселером незадовго після релізу. 22 березня 2002 гра «The Sims» продалась у 6,3 мільйони копій. 7 лютого 2005 продажі становили 16 мільйонів[8] копій по всьому світі, з них 11,3 мільйонів копій на PC, залишаючи за собою по рейтингам продажів відеогру жанру квест «Myst» Вілл Райт, геймдизайнер гри, сказав, що гра стала успішною через те, була спрямована на жіночу аудиторію (за підрахунками біля 60% геймерів), а також приваблювала казуальних геймерів В березні 2009 компанія Electronic Arts повідомила, що медіафраншиза The Sims продалася у більше, ніж 100 мільйонів копій.

Критики прийняли гру із позитивними рецензіями. Журнал «Game Informer» поставив «The Sims» на 80-е місце у топі 100 найкращих відеоігор[27]. В серпні 2016 журнал «Time» поставив відеогру на 31-е місце у списку 50 найкращих відеоігор всіх часів (англ. The 50 Best Video Games of All Time)

В 2000 році веб-сайт «GameSpot» нагородив «The Sims» нагородою Гра року (англ. Game of the Year Award). В 2012 році «The Sims» залучили до 14 відеоігор у колекції Музею сучасного мистецтва

ДоповненняРедагувати

Відеогра «The Sims» має 7 доповнень. Загально вони додають до основної гри нові об'єкти, персонажів, скіни та функції.

The Sims: Livin' LargeРедагувати

«The Sims: Livin' Large» (в Європі «The Sims: Livin' Hot Up») — перше доповнення, яке вийшло в Північній Америці 31 серпня 2000. Доповнення додає нових пресонажів, кар'єри, речі та функціональність.

The Sims: House PartyРедагувати

«The Sims: House Party» — друге доповнення, яке вийшло в Північній Америці 2 квітня 2001. Доповнення дає змогу сімам влаштувати вечірки, додає нових персонажів, багато нових об'єктів та функцію закохуватися. Якщо сім влаштує дуже гарну вечірку, до нього в гості прийде Дрю Кері

The Sims: Hot DateРедагувати

«The Sims: Hot Date» — третє доповнення, яке вийшло в Північній Америці 12 листопада 2001. Доповнення додало район під назвою Центр, до якого сіми можуть їздити на таксі. Це стало першою можливість для сімів покидати свій будинок. Сім також може запросити іншого сіма на побачення в Центр. Доповнення ввело поняття коротко- і довгострокові стосунки. У сімів з'явився інвентар і можливість дарувати подарунки іншим сімам.

Схожими доповненнями стали «The Sims 2: Nightlife» для «The Sims 2» та «The Sims 3: Late Night» для «The Sims 3».

The Sims: VacationРедагувати

«The Sims: Vacation» (в Ірландії, Британії, Китаї та скандинавських країнах «The Sims: Livin' Hot Up») — четверте доповнення, яке вийшло в Північній Америці 28 березня 2002. Доповнення вводить для сімів можливість поїхати у відпустку. В новому районі під назвою Острів відпусток сім може обрати три види курортів: пляжний, лісовий та сніжний. Там сім може зупинитися в готелі, або жити в палатці. Також в районі можна купувати сувеніри. Схожими доповненнями стали «The Sims 2: Bon Voyage» для «The Sims 2» та «The Sims 3: World Adventures» для «The Sims 3».

The Sims: UnleashedРедагувати

«The Sims: Unleashed» — п'яте доповнення, яке вийшло в Північній Америці 7 листопада 2002. Доповнення додає до гри домашніх улюбленців. Кішки та собаки функціонують як окремі сіми, інші тварини — у вигляді функціональних об'єктів. Гравець не може контролювати котами та собаками, а лише доглядати за ними. Доповнення також вносить до гри можливості садівництва. Насіння потрібно купувати у магазинах. Із дозрілих плодів сім може приготувати різні страви. «The Sims: Unleashed» розширяє оригінальний район із будинками сімів і додає нові житлові та громадські лоти. До громадських лотів входять магазини, кафе, парки. Схожими доповненнями стали «The Sims 2: Pets» та «The Sims 2: Seasons» для «The Sims 2» та «The Sims 3: Pets» і «The Sims 3: Seasons» для «The Sims 3».

The Sims: SuperstarРедагувати

«The Sims: Superstar» — шосте доповнення, яке вийшло в Північній Америці 13 травня 2003. Доповнення додає можливість сіму стати персоною естради. Є три направлення: модель, актор і співак. Щоб покращити свій імідж та успішність, сім маєте поїхати в район під назвою Місто студії, який функціонує як робоче місце для знаменитостей. В районі сім може зустрітись із різними знаменитостями: Авріл Лавінь, Енді Воргол, Мерілін Монро, Джон Бон Джові, Крістіна Агілера, Фредді Принц молодший, Сара Маклахлан, Дженніфер Лопес, Річі Самбора. Схожим доповненням стало «The Sims 3: Showtime» для «The Sims 3».

The Sims: Makin' MagicРедагувати

«The Sims: Makin' Magic» — сьоме і останнє доповнення, яке вийшло в Північній Америці 29 жовтня 2003. Доповнення вводить у гру можливості магії та додає новий район під назвою Місто магії. У гру вводяться можливості накладання заклять, створення чармів та спеціальні магічні гроші, за які сім-чаклун може купувати магічні інгредієнти та нерухомість у Місті магії. Додана можливість випікання та виготовлення нектарів. На диску із «The Sims: Makin' Magic» була присутня прев'ю гри «The Sims 2».

Виноски Редагувати

Ігри серії The Sims
Серія
The Sims
The Sims Logo
The Sims Доповнення

Livin' LargeHouse PartyHot DateVacationUnleashed · SuperstarMakin' Magic
На консолях The SimsBustin' Out (портативний пристрій)The Urbz (портативний пристрій)

The Sims 2
The Sims 2 Logo
The Sims 2
Доповнення Університет · Нічне життя · Бізнес · Вихованці · Пори року · Подорожі · Захоплення · Переїзд в квартиру
Каталоги Для дому та сім'ї · Гламурне життя · Все для свята · Урочистості · Стиль H & M · Молодіжний стиль · Кухня та ванна. Дизайн інтер'єру · Ідеї від IKEA · Сади і особняки На консолях The Sims 2 (GBA · Nintendo DS · PSP · мобільний пристрій) · Pets (GBA · Nintendo DS · мобільний пристрій) · Castaway (Nintendo DS) · Apartment Pets Christmas Party Pack · Store Edition · Колекції
The Sims 3
The Sims 3 Logo
The Sims 3 Світ пригод · Кар'єра · В сутінках · Усі літа · Вихованці · Шоу-бізнес · Надприродне · Времена года · Студентське життя · Райські острови · Вперед в майбутнє Каталоги Сучасна розкіш · Швидкісний режим · Відпочинок на природі · Міська життя · Вишукана спальня · Katy Perry . Солодкі радості · Diesel · 70-е, 80-е, 90-е · Кіно На консолях The Sims 3 (Wii · Nintendo DS · Nintendo 3DS · мобільний пристрій · смартфон) · Світ пригод · Кар'єра · Вихованці · Надприродне
Освіта, культура, медицина, релігія
Інше ІгриШаблон:ІгриШаблон:Гра