FANDOM

Ростоман — форма життя, яка з'явилася в «The Sims 2: Пори року», а в лінійці The Sims 3 тільки з введенням аддона «The Sims 3: Студентське життя», де має назву Персонаж-рослина.

Перетворитися на нього можна через надмірне використання пестицидів на сільськогосподарських культурах і плодових деревах. Перетворення займає час, але велика кількість садових рослин на ділянці може прискорити процес. Якщо ваш персонаж випадково стане ростоманом, без вашого бажання, можна буде вилікуватися, купивши зілля «Неростин» в клубі садівників або у ворожки, також «Неростин» може зварити відьма в своєму котлі.

Можливості Редагувати

Якщо персонаж став ростоманом, він отримає можливість розмовляти з рослинами (при використанні цієї взаємодії у рослин значно підвищується здоров'я), а крім цього персонаж автоматично отримає золотий значок із заняття «Садівництво». Якщо ж ви вилікували персонажа від «ростоманства», взаємодія і золотий значок залишаться. Ростоман може легко зіпсувати відносини з вампіром так як у рослин немає крові. У ростомана всього три віку - малюк, дорослий і літній. Якщо за допомогою читів поставити ростомана в вік дитини чи підлітка, він буде виглядати як звичайний персонаж.

Потреби Редагувати

У ростоманів є лише три потреби, такі ж, як і у звичайних рослин.
  • Любов - схожа на потребу "спілкування", може бути задоволена за допомогою розмови з іншими персонажами або рослинами.
  • Вода - може бути задоволена питвом води, плаванням в басейні, прийняттям душу або ванни, плескання в калюжах або прогулянкою під дощем. Малюки можуть відновити потреба питвом з пляшечки або поїданням квітів.
  • Сонце - щоб задовольнити цю потребу, ростоман повинен знаходитися на сонці або під спеціальною тепличної лампою. Ростомана необхідно часто тримати на світлі, так як потреба в ньому знижується швидше, ніж інші і не може бути відновлена ​​кодом «maxmotives».

Потреби «Любов» і «Вода» знижуються швидше, якщо ростоман знаходиться в одній кімнаті з букетом левових зевов (створюється на стійці флориста), однак на потребу в світлі це не впливає. Цікаві факт: ростоман може заразитися вампіризмом, при цьому залишаючись рослиною. Цікаво те, що сонце спалює вампірів, але і необхідно ростоманам, тому доводиться тримати такого підопічного під спеціальними лампами в будинку, тому що сонце "спалить" залишилися спілкування і воду. Якщо потреба в сонце або воді знизиться до 0, ростоман знепритомніє, але не помре.

У разі нестачі води може допомогти персонаж ззовні, який обіллє ростомана водою з лійки і поверне його до життя. При нестачі сонця ростоман може лежати на підлозі всю ніч (якщо він на вулиці і вночі) в очікуванні світанку, або, якщо він в приміщенні, гравець може купити і встановити над ним тепличну лампу. Якщо знизиться потреба в любові, з'явиться Соціальний кролик-порушник, як і у звичайних персонажів при нестачі спілкування. Ростомани, як і Серво, можуть їсти нормальну їжу і ходити в туалет, але не можуть спати, хоча, по ідеї, їм це і не потрібно. Неіграбельние ростомани можуть замовляти звичайну їжу в ресторанах і ходити в звичайний туалет на громадських ділянках.

Діти Редагувати

MTS2 HystericalParoxysm 483761 Plantsim-Toddler

Малюк ростомана

Малюк ростомана На відміну від інших істот, ростоман може відтворювати себе сам. Ростоман може самостійно створити дитини шляхом поширення суперечка з їх голів. Малюк-ростоман має всі навички свого батька, а так же відзнаки, хоча вони будуть на більш низькому рівні. Також ростомани можуть відтворювати потомство шляхом Woohoo, як і звичайні персонажі. При зачатті з допомогою Woohoo дитина народиться нормальним персонажем, навіть якщо обоє батьків ростомани.

Зовнішній вигляд Редагувати

Зовні все ростомани мають стандартні зачіску і одяг, тому вони всі дуже схожі, крім рис обличчя. Також ростоман може змінити своє платтячко з листя на те, що він захоче, але зачіску з листя змінити не можна. Якщо ростоман перетвориться на звичайного персонажа, він все ще зможе ходити в одязі з листя. Змінити колір шкіри не можна, максимум, що ви можете спробувати - зробити обличчя білим або нарум'яненими за допомогою косметики. У ростомана жовто-зелені очі, візерунки на тілі і брови кольору волосся. У малюків на голові схожий на ромашку квітка, у дорослих рослина з тичинками. Коли ростоману не вистачає сонця, його волосся в'януть, стаючи жовто-помаранчевими. Здібності і взаімодействіяРедагуваті Крім дії по самовідтворення, ростоман також має кілька особливих взаємодій з собою і оточуючими: "Насіння щастя" - дія на собі, імовірно прискорює поповнення потреб в веселощі і спілкуванні у ростомана і тих, хто з ним взаємодіє; "Зіграти жарт => дмухнути пилком" - взаємодія, те ж саме, що і звичайний жарт, може зіпсувати або поліпшити відносини.

Виноски Редагувати