FANDOM

Риси характеру (ориг. Traits) - «будівельні цеглинки», що становлять характер для кожного персонажа в The Sims 3, і замінили попередню систему балів характеру. Адаптовані під середньовічний період, риси характеру також присутні в The Sims Medieval. Риси визначають поведінку персонажа, його навички і бажання, в тому числі, і його мрію всього життя.Риси характеру вивчає Симологія

Усього доступно 156
CAS-Traits

Персонаж і його набір рис характеру

рис характеру, 36 рис з яких є прихованими. У базовій грі є 64 риси характеру [1]; з доповненням «Світ пригод» додані 3 риси характеру; з доповненням «Кар'єра» додано 6 рис характеру; з доповненням «У сутінках» додані 2 риси характеру; з доповненням «Усі літа» додані 2 риси характеру; з доповненням «Вихованці» додані 4 риси характеру; з доповненням «Шоу-бізнес» додані 3 риси характеру; з доповненням «Надприродне» додано 6 рис характеру; з доповненням «Времена года» додані 2 риси характеру; з доповненням «Студентське життя» додані 3 риси характеру; з доповненням «Райські острови» додані 2 риси характеру; і з доповненням «Вперед в майбутнє» додані 2 риси характеру.

Кожна риса входить в одну з чотирьох категорій:Редагувати

«Інтелект», «Спілкування», «Стиль життя» і «Фізичні дані». Наприклад, до рис з категорії «Спілкування» відносяться риси характеру «детоненавістніке» або «Доброзичливий», а до рис з категорії «Стиль життя» - «Технофобія» або «Шибайголова». Риси характеру використовуються для різноманітності повсякденному житті персонажів. Чим більше рис у персонажа, тим більш індивідуальним він виявиться, так у персонажів з великою кількістю рис розширюється спектр поведінки, ніж у персонажа, що має менше рис.

Персонажі можуть отримати риси характеру кількома способами.Редагувати

Зазвичай, гравець буде вибирати до п'яти рис молодому, дорослому або літній персонажу в редакторі створення персонажа в розділі «Характер». Риси характеру можуть бути успадковані через генетику від обох батьків: дві риси характеру даються немовлятам і малюкам. Якщо малюк буде навчений базовим навичкам (ходити, говорити і використовувати горщик), то гравець може вибрати третю рису характеру, коли персонаж стане дитиною, таким же чином і четверту, коли він стане підлітком, і, нарешті, п'яту межу, коли стане молодим. Крім того, нагорода за бали щастя «Криза середнього віку» дозволяє гравцеві повторно вибрати персонажу риси характеру.

Існують обмеження на кількість рис характеру, які можуть бути у персонажа.Редагувати

Перш за все, не можна вибрати дві риси, які суперечать один одному, наприклад, «Добрий» і «Злий», або «Художник» і «Ненавидить мистецтво». Крім цього, персонажі не завжди в змозі отримати риси через їх вік: наприклад, діти не можуть мати рису характеру «Привабливий», або тільки персонажі від підлітків до літніх можуть мати рису характеру «безнадійний романтик».

Риси характеру також надають персонажам різні здібності або конкретні дії, які притаманні лише тим персонажам, які мають ці риси. Божевільні персонажі можуть використовувати команду «Розмовляти з собою», щоб підвищити потребу в спілкуванні, в той час як персонажі-вегетаріанці можуть приготувати вегетаріанські страви як альтернативу м'ясним, (хоча в «Шоу-бізнес» всі персонажі можуть приготувати ці страви, незалежно від рис характеру). Деякі риси характеру можуть надавати персонажам спеціальні мудлети. Так, персонажі-одинаки насолоджуються самотністю, а щасливчики можуть отримати мудлет «Передчуває удачу», що підвищує настрій персонажа. Інші риси характеру додають персонажам певні позитивні особливості, наприклад персонажі, які захоплюються риболовлею, будуть більш майстерними в лові риби, в той час як геніальні персонажі навчаються набагато швидше за інших.Особливості рис характеру можна порівняти зі знаки зодіаку, інтересу і характером з попередніх ігор серії.