FANDOM

Новонароджений чи немовлятко — перший етап життя в The Sims, The Sims 2, The Sims 3 і The Sims 4 (виключаючи вагітність, у разі останніх трьох ігор). Немовлятами не можна управляти, їх неможливо створити в режимі створення персонажа.

The SimsРедагувати

У грі The Sims дитина може з'явиться в сім'ї одним з двох можливих способів: Два персонажа протилежних статей повинні взаємодіяти або романтичними поцілунками або «пограти» в ліжку (з доповнення The Sims: Livin 'Large), і потім сподіватися на появу діалогового вікна з пропозицією «чи повинні ми мати дитини?», на яке гравець може відповісти «Так» або «Ні». Взаємодія «пограти в ліжку» працює тільки в тому випадку, якщо у персонажа є Віброліжко з узголів'ям у вигляді серця. У режимі «Get a Life» у версії The Sims на консолях гравець не може відмовитися від дитини. Вам подзвонить працівник (абсолютно випадково) дитячого притулку, і поставить питання про те чи не хоче ваша сім'я взяти до себе дитину. Є можливість відмови. У будь-якому випадку дитина з'являється в ліжечку, після чого всі інші Сіми збираються, щоб вітати новонародженого. Діти прокидаються приблизно один раз кожні 6 годин і вимагають харчування (хоча, як не дивно, вони ніколи не вимагають змінити підгузники) і співати колискові, щоб заснув. Можна також грати з ним, але це необов'язково. Дитину видно в той час як персонаж взаємодіє з ним, але він буде поміщений назад в ліжечко після закінчення взаємодії. Як тільки дитина засне, роблячи можливою взаємодіяти з ним до наступного разу, коли йому буде потрібно харчування, хоча Скелехільда ​​теж може годувати немовля. Поки дитина перебуває в ліжечку, ліжечка можуть бути переміщені в режимах покупки або будівництва.

Якщо приділити дитині належну турботу, немовля стане дитиною після 72 годин гри. В іншому випадку, немовляти забирає соціальний працівник.

Оскільки в The Sims не існує генетики, зовнішній вигляд тіла або голови дитини можуть бути обрані випадковим чином, і дитина може б не схожий ні на одного з батьків. На відміну від The ​​Sims 2 і The Sims 3, діти в The Sims є об'єктами. Гравець може виселити сім'ю з їхнього будинку і вселити в новий, немовляти там вже не буде.

The Sims 2Редагувати

В The Sims 2 немовляти можна завести трьома способами:

  • Природний - укласти майбутніх батьків в ліжко і вибрати опцію «Зачати дитину». Через три дні народиться немовля.
  • Інопланетний - персонаж-чоловік після викрадення інопланетянами може повернутися вагітним і згодом народити дитину-інопланетянина.
  • Усиновлення - при усиновленні потрібно вибрати пункт «новонароджений» в діалоговому вікні.

В The Sims 2 є генетика. Відразу після народження можна визначити колір очей, шкіри і волосся немовляти (всі немовлята народжуються лисими, але колір волосся можна визначити за кольором брів). У немовлят є два шаблони особи - звичайний немовля і інопланетний немовля, так що в цьому віці не можна точно визначити, які риси обличчя будуть у персонажа.

У немовлят немає прагнення, бажань або страхів, проте у них є спогади. З моменту народження визначається ставлення до дитини інших членів сім'ї - від позитивного до негативного (останнє найчастіше зустрічається у старших братів і сестер). У немовляти теж визначається ставлення до всіх членів сім'ї з самого народження. Так, наприклад, у одного з новонароджених двійнят з самого народження може бути негативне ставлення до свого брата чи сестри. Немовляті потрібні тільки три речі - харчування, зміна підгузків і спілкування з батьками або іншими персонажами. Погодувати немовля можна з пляшечки, яка стоїть в холодильнику, а змінити підгузки можна на пеленальному столику або простим взаємодією. Крім того, немовля можна спокутувати в будь-який раковині.

Також в The Sims 2 з'являється новий НПС (няня), який може доглядати за немовлям (годувати його, міняти пелюшки) і заодно може прибрати в будинку. Малюки і діти не можуть взаємодіяти з немовлятами, хоча діти можуть поговорити з немовлям, коли його тримає на руках хтось із старших родичів.

Починаючи з підліткового віку персонажі можуть повноцінно піклуватися про дитину. У цій версії гри немовлям можна управляти, однак він уже не об'єкт, як в The Sims і не прив'язаний до ліжечка. Немовля можна покласти на підлогу, і персонажі дуже часто це роблять (особливо няні). Під час лежання на підлозі у немовляти починає знижуватися шкала комфорту, і коли вона стає червоною, він починає плакати. У немовлят є іконка. Колір іконки відображає стан немовляти, але подивитися його потреби без використання коду boolprop testingcheatsenabled неможливо. У «The Sims 2: Захоплення» була додана навчальна книга «Виховання». Дорослі персонажі і підлітки, які прочитали книгу, можуть використовувати на дитинку опцію «Перевірити», після чого над головою немовляти з'являється хмарка думок, яке вказує на те, в чому немовля потребує (пляшечка - хоче їсти, ліжко - спати, унітаз - скоро забруднить пелюшки і т.д.). Через два дні після народження з'явиться спливаюче повідомлення з текстом: «<Ім'я> подорослішає сьогодні о 6 годині вечора». У одного з персонажів на ділянці з'явиться дію «Допомогти влаштувати день народження» цьому немовляті. Так само можна купити торт і вирости

The Sims 3 Редагувати

В The Sims 3 немовляти можна додати до існуючої сім'ї наступними способами:

  • Природна вагітність - двоє різностатевих персонажів, у яких максимально хороші відносини і які закохані одне в одного, можуть відправитися в ліжко і вибрати опцію «Зачати дитини». * Усиновлення - по телефону вибрати «Замовити послуги ...» → «Агентство з усиновлення», а далі вибрати пункт «Немовля». Через деякий час соціальний працівник привезе персонажам немовляти.
  • Викрадення прибульцями - персонаж чоловічої статі може завагітніти після того, як його викрало НЛО. * Клонування - персонаж з навиком науки витратило не менше 9 може попросити ДНК іншого персонажа ( «Особливі стосунки» → «Наука» → «Попросити зразок ДНК») і клонувати його в «Науково-дослідної станції» .
  • Насіннячко забороненого плоду - персонаж, у якого є навик садівництва не менш 7, може посадити насіннячко забороненого плоду або заборонений плід, і з нього через кілька днів виросте зелений персонаж-рослина. Немовля виростає не з кожного посадженого забороненого плоду. Батьком такого немовляти буде вважатися той, хто зірве його з грядки.
  • Штучне зачаття - в Оазисі приземлення персонажі можуть відправитися в лікарню і вибрати опцію «Штучно зачати дитину». При цьому можна буде вибрати стать, колір очей і волосся, а також початкові риси характеру. Дитина буде схожий на обох батьків. Під час вагітності гравець може вплинути на стать майбутньої дитини. Так, якщо вагітна буде їсти кавун, то народиться дівчинка, а якщо їсти яблука - хлопчик. На відміну від The Sims 2 після народження немовлята з'являються не в підгузниках, а загорнутими в ковдру. За замовчуванням у хлопчиків блакитне ковдру, а у дівчаток - світло-рожеве. Немовлята залишаються нерухомі і не можуть самі взаємодіяти з навколишнім світом. Однак тепер іконку немовляти можна вибрати, і гравець може подивитися потреби і мудлети немовляти і побачити, забруднив немовля пелюшки, самотньо йому, страшно або ж він голодний.

У немовлят немає бажань і вони не можуть вивчати навички. Якщо потреби немовляти опустяться досить низько, він почне плакати, що викличе у навколишніх персонажів негативний мудлет «Плаче дитина». Будь персонаж, починаючи з юного віку, може поміняти дитині підгузник в будь-якому місці і в будь-який час - на відміну від попередньої частини для цього тепер не потрібно пеленальний столик. Використаний підгузник тепер не залишається на підлозі, а зникає. Також тепер не можна купати немовлят в раковині. Погодувати немовля теж можна в будь-якому місці. Тепер дорослому персонажу не потрібно йти за пляшкою - вона з'являється у нього в руках на час годування і зникає відразу після того, як немовля нагодований. При нормальній тривалості життя немовля через три дня виросте в малюка. Також немовляти можна виростити в будь-який час за допомогою торта.

The Sims 4 Редагувати

Baby (The Sims 4)

Немовля-дівчинка в The Sims 4

Немовля може з'явитися в родині як зазвичай - природним шляхом через зачаття або через усиновлення. Щоб усиновити немовля персонаж вибирає на комп'ютері пункт «Сім'я» → «Усиновити», платить 1000 сімолеонів, після чого відкривається віконце, в якому покажуть фото різних дітей - від немовлят до школярів. В The Sims 4 вперше в основний серії матері можуть годувати немовля грудьми (до цього грудне вигодовування було тільки в The Sims Medieval ). Всі інші персонажі будуть годувати немовля з пляшечки.

В The Sims 4 немовлята знову стали об'єктами, прив'язаними до ліжечок, і дорослі персонажі не можуть носити їх по всьому будинку. Якщо ліжечко не купили до народження немовляти, то вона з'явиться сама. Точно так же ліжечко з'являється сама, якщо була куплена одна ліжечко, а у персонажів народилася двійня. Ліжечко можна переміщати по лоту в режимі покупки. Немовлята більше не загорнуті в ковдру, як у The Sims 3 - тепер вони одягнені в боді салатового кольору з рожевою метеликом у дівчаток і зелений із зображенням мавпочки і банана у хлопчиків.

Як і в The Sims 3 , у всіх немовлят однакова модель, так що по немовляті можна визначити, як буде виглядати виріс персонаж. Іконка немовляти з'являється на панелі сім'ї, але його, як і в The Sims 2 , більше не можна вибирати, щоб подивитися його потреби. Колір іконки немовляти змінюється в залежності від його настрою - зелений або синій. Немовля може перебувати тільки в двох емоційних станах - щастя, коли всі його потреби задоволені, і смуток - коли будь-яка потреба опустилася досить низько. Коли немовлятам сумно, вони голосно плачуть. Якщо батькам треба піти на роботу, то немовля просто зникає з ліжечка, і гра видає повідомлення, що немовля відправився в дитячий сад. Як тільки хтось із дорослих повертається додому, немовля повертається назад в своє ліжечко.

Галерея Редагувати

Виноски Редагувати

Етапи життя персонажів серії The Sims
Основні етапи Новонароджений (Немовля) ♥ ДитинствоЮністьМолодістьЗрілістьСтарість
Інше ВагітністьВікові стадіїСмертьЕтапи життя вихованцяЕтапи життяШаблон:Етапи життяШаблон:Етап життя