FANDOM

Кістлява Смерть, також відомий як, Грим Ріпер, Смерть з косою або Смерть (ориг. Grim Reaper) - вид НІП, присутній в іграх The Sims: Livin 'Large, The Sims 2, The Sims 3, The Sims 4 і The Sims Medieval. Він з'являється на ділянці, коли персонаж вмирає, виконуючи різні дії перед вмираючим персонажем.

Біографія Редагувати

The Sims: Livin 'Large Редагувати

На додаток до своєї зовнішності, коли персонаж вмирає, він дзвонить у двері, якщо на ділянці є більше п'яти гарбузових ліхтарів, що є відсиланням на «цукерки або життя». Скелехільда ​​є великим шанувальником кістлявою смерті і буде намагатися отримати його автограф. Коли на ділянці вмирає персонаж, з'явиться Смерть, яка буде рухатися до померлого персонажу і махати косою. Інший персонаж може попросити Смерть залишити в живих померлого, але це може не відбутися, тому що Смерть буде в поганому настрої, тоді персонаж помре, але якщо Смерть прийме пропозицію іншого персонажа, то померлий воскресне як звичайний персонаж, або як зомбі.

В The Sims 2
Редагувати

зовнішній вигляд Смерті відрізняється від виду в інших іграх: він сірий і прозорий, а не скелет у чорному вбранні. У Гертруди Некрономикон є спогад про Вуху з ним, хоча це неможливо в звичайній грі. Завдяки використанню читов, в його біографії можна побачити, деяку дивну інформацію. З доповненням «Університет» його можна підкупити, щоб воскресити мертвих персонажів за допомогою Некрофона - особливого телефону, який можна отримати, досягнувши вершини в Паранормальної кар'єрі. У деяких випадках Смерть може взаємодіяти з одним із предметів в будинку перед відходом - змішати напої в барі, подивитися телевізор, сходити в туалет або пограти на комп'ютері.

Коли персонаж вмирає від старості, є два варіанти розвитку подій, які залежать від рівня прагнення. Якщо воно на рівні від зеленого і нижче, то Смерть з'явиться з чорним димовим шлейфом і пісочного годинника в руці. Персонаж спробує відібрати їх і перевернути, але Смерть завадить йому і з'явиться звичайна могила. Якщо у персонажа золоте або платинове прагнення, Смерть з'явиться з білим димовим шлейфом і з гавайських вінком на шиї. З'являться дві танцорші зомбі, які будуть танцювати гавайський танець і заграє музика. Персонаж візьме свої валізи і щасливий відправиться в загробний світ. Його урна або могила буде біло-золотий і на ній залишиться символ його прагнення.

The Sims 3 Редагувати

У третій частині гри Смерть поміняв вигляд. Якщо в The Sims 2 форма його каптура була круглою, то тепер він трикутний. Також одяг Смерті став більш темним. Голос кістлявого став нижчим і грубим.

У Сансет Веллі на кладовищі стоїть статуя Смерті. У цій грі, щоб врятувати померлого персонажа, потрібно перемогти Кістляву в грі в шахи.

The Sims Medieval Редагувати

В The Sims Medieval Смерть приходить забирати душу персонажа, після того, як він помер.

Зовнішній вигляд кістлявою Смерті наближений до середньовічних уособленням смерті. Він носить темно-червоний халат з поясом, на якому є кілька черепів і пісочний годинник. З спини стирчать пара чорних крил. Хоч особа кістлявою повністю закрито тінню, можна побачити довгі білі волосся, що виходять з капюшона. Нарешті, коса кістлявою має більш зубчасті леза і на ній розміщені черепа. Не можна викликати Смерть, не вбивши персонажа. Коли персонаж вмирає, Кістлява Смерть піднімається з землі, витягуючи мертву душу персонажа в повітря і зникає під землею.

The Sims 2 (на консолях) Редагувати

У цій версії Кістлява Смерть з'являється тільки тоді, коли вмирає персонаж. Персонажі не можуть просити Смерть не забирати померлого. Він може взаємодіяти тільки з примарами персонажів. Персонаж може оскаржити рішення Смерті забрати персонажа, якщо буде грати на скрипці (якщо у персонажа високий навик творчості, чарівності і логіки, і він (-а) помер (-ла) з платиновим настроєм, то він (-а) має більш високі шанси на перемогу) або можна заплатити йому 100 §. У будь-якому випадку, персонаж воскресне, Кістлява Смерть згорить і зникне.

The Sims 2 (Nintendo DS) Редагувати

В The Sims 2 для Nintendo DS зовнішній вигляд Смерті повністю відрізняється від його звичайного. У нього немає ні чорної мантії, ні коси. Замість цього, він носить велике коричневе пальто і велику буру капелюх, таки чином, він виглядає як страшний примарний ковбой. Крім того, можна помітити, що у нього жовті очі, а замість коси він використовує мішок для «колекціонування» померлих персонажів.Протягом усього ходу гри можуть бути розблоковані концепт-арти Смерті.

Ігровий процес Редагувати

The Sims: Livin 'Large Редагувати

Кістлява Смерть з'явиться в хмарі черепів поруч з поштовою скринькою, а потім переміщується до вмираючого персонажу і за короткий проміжок часу махне косою.

За цей час інший персонаж може підійти до нього і молити не забирати померлого. Ця опція не доступна для дітей. Є 50% імовірність, що Смерть позитивно відреагує на благання персонажа, після чого вони будуть грати в гру «камінь-ножиці-папір». Якщо він відмовить персонажу, тобто ще 50% шанс, що померлий повернеться до життя у вигляді зомбі, тоді його шкіра стане зеленого кольору, а особистість обнулится. Зазвичай Кістлява знаходиться в поганому настрої і негативно відреагує на благання, в такому випадку персонаж помре, але повернеться в формі прозорого примари зеленувато-блакитного відтінку, який буде лякати персонажів і видавати страхітливі звукі.The Sims 2Смерть з косою також як і в Livin 'Large можна благати, але тепер шанс на успіх безпосередньо пов'язаний зі ступенем відносин до померлого: якщо загальна ступінь відносини нижче 25, то благання не принесе негативний результат. Якщо ступінь відносин вище цього рівня, то шанс дорівнює ступеню відносин, обмежений 90. Якщо смерть сталася від старості або утоплення, якщо персонаж помер далеко від краю басейну, то взаємодія благання буде недоступно.В «Університеті» нагорода Некрофон в кар'єрі «Містика» дозволяє персонажу викликати Смерть і заплатити йому за повернення персонажа, з яким у нього були стосунки. Результат залежать від оплати: Якщо ви заплатите від § 1 до § 987, Смерть не воскрес персонажа, а гроші будуть втрачені безрезультатно.Еслі ви заплатите від § 988 до § 4127, то померлий персонаж повернеться в формі зомбі, зомбі, тоді його шкіра стане зеленого кольору, а особистість обнулится. Зазвичай Кістлява знаходиться в поганому настрої і негативно відреагує на благання, в такому випадку персонаж помре, але повернеться в формі прозорого примари зеленувато-блакитного відтінку, який буде лякати персонажів і видавати страхітливі звуки.

The Sims 2 Редагувати

Смерть з косою також як і в Livin 'Large можна благати, але тепер шанс на успіх безпосередньо пов'язаний зі ступенем відносин до померлого: якщо загальна ступінь відносини нижче 25, то благання не принесе негативний результат. Якщо ступінь відносин вище цього рівня, то шанс дорівнює ступеню відносин, обмежений 90. Якщо смерть сталася від старості або утоплення, якщо персонаж помер далеко від краю басейну, то взаємодія благання буде недоступно.

В «Університеті» нагорода Некрофон в кар'єрі «Містика» дозволяє персонажу викликати Смерть і заплатити йому за повернення персонажа, з яким у нього були стосунки. Результат залежать від оплати:

Якщо ви заплатите від § 1 до § 987, Смерть не воскрес персонажа, а гроші будуть втрачені безрезультатно.

Якщо ви заплатите від § 988 до § 4127, то померлий персонаж повернеться в формі зомбі, втративши більшу частину своїх навичок і очок особистості, а також з поганим настроєм і втратою ставлення до вас.

Якщо ви заплатите від § 4128 до § 8512, то персонаж повернеться з втратою трьох очок кожного заробленого за життя навички, його особистість вибереться випадково і трохи підвищаться відносини.

Якщо ви заплатите від § 8513 до § 10000, то померлий персонаж повернеться в отличном состоянии.

Якщо померлий персонаж був дитиною, то воскресіння незалежно від оплати завжди буде вдалим. (В The Sims 2 діти не можуть стати зомбі.) У «The Sims 2: Захоплення» персонаж може загадати джинові обдурити смерть. За допомогою цього бажання, персонаж, виступаючи за своє життя зі 100% шансом успіху в перший раз умовить смерть, але з кожним наступним разом цей шанс буде зменшуватися на 10%. Персонажі, які вмирають від старості отримають додатковий день. У «The Sims 2: Переїзд в квартиру», світлі відьми з 9 рівнем навички в магії і правильними інгредієнтами можуть кинути заклинання «Смертус ізгнатус» і вигнати Смерть з косою, воскрешаючи вмираючого персонажа. Крім того, темні відьма з 9 рівнем навички в магії і правильними інгредієнтами може використовувати заклинання «Прізивус зомбі» на надгробній плиті або урні персонажа, і тоді персонаж повернеться в формі зомбі.

The Sims 2 (на консолях) Редагувати

Всі померлі персонажі відроджуються в формі привидів; на ділянці можна знайти Смерть з косою, яка забирає цих померлих персонажів в «інший світ», але померлі можуть оскаржити це рішення, зігравши на скрипці. Персонаж, у якого під час смерті був хороший розвинений навик Творчості і, якщо він помер з Платинової шкалою прагнення, то у нього вищий шанс на перемогу. Якщо персонаж виграє, то Смерть зникне. Якщо гравець не бажає грати на скрипці або просто здається, то, щоб повернутися до життя, він може заплатити Смерті 100 сімолеонів.

The Sims 3 Редагувати

Кістлява Смерть з'являється, коли помирає персонаж або вихованець. Однак на відміну від попередніх ігор, Кістлява в буквальному сенсі «пожинає» дух персонажа, щоб перетворити його на примару, в цей час інші персонажі будуть стояти поруч і ридати над померлим. Поява кольору примари визначається по тому, як помер персонаж. На відміну від попередніх ігор, персонаж не може благати про воскресіння померлого персонажа. Проте, якщо у сім'ї є шахівниця, то персонаж може зіграти зі смертю в шахи, щоб воскресити вмираючого персонажа. Якщо у померлого персонажа є Квітка смерті в своєму багажі, то він буде автоматично переданий кістлявою після того, як померлий стане примарою, і його життя повернеться в обмін на квітку. Кістлява може не забирати на «той світ» персонажів з рисами характеру «Невдаха» або «Невдаха», які померли випадково, тому що (за його словами) їх життя забавляє його.

Існує 5% шанс, що він залишиться в протягом короткого періоду часу після того як зробить свою роботу. Якщо Кістлява залишиться, то він зможе взаємодіяти зі звичайними персонажа протягом цього часу, тільки без взаємодії «Зачати дитини». Існує велика ймовірність того, що він залишиться на ділянці, якщо на ньому є малюк або неподалік розташована калюжа. Час від часу, він може витерти калюжу або пограти з малюком, а також подивитися телевізор, якщо він є. Якщо на ділянці немає телевізора, то він піде.

The Sims 4 Редагувати

У Смерті, в порівнянні з іншими іграми серії, трохи інший зовнішній вигляд. Він носить чорний сучасний плащ, замість старого розірваного. Коли він пожинає душі, він не використовує листок зі списком померлих; тепер йому для цього потрібен планшет, який, мабуть, містить список померлих.

Коли вмирає персонаж, Смерть з'являється з хмари диму; він буде йти до померлого, перевірить список на планшеті і почне пожинати його душу, замінивши тіло на урну або надгробок.

Будь-який живий персонаж на ділянці може благати Смерть не забирати душу померлого;

  • Нейтральні або щасливі персонажі можуть просто благати залишити життя померлого.
  • Упевнені персонажі можуть вимагати у Смерті залишити вмираючого.
  • Кокетливі персонажі можуть умовити Смерть залишити життя померлого.
  • Персонажі з 5 і більше рівнем в навику капостей можуть використовувати ляльку вуду, щоб Смерть не могла пожинати душі
  • Персонажі можуть дати Смерті квітка смерті. Це єдиний стовідсотковий спосіб залишити персонажу життя.
  • Після того, як Смерть закінчить виконувати свою роботу, він може залишитися; залишившись на ділянці, він буде виконувати ті чи інші взаємодії. Однак романтичні взаємодії зазвичай далеко не заходять.

The Sims Medieval Редагувати

  • У цій грі Кістлява має зовсім інший вигляд. Кістлява Смерть, як і в кожній грі, забирає душі померлих персонажів. Тим не менш, він не залишається на ділянці, як він зазвичай робив в The Sims 3 і з ним ніяк не можна взаємодіяти і тим більше зробити керованим. Його зовнішній вигляд наближений до розуміння смерті в середньовіччі; яскраві кольори уздовж халата золотий пояс і яскраво червоний капюшон. На зображенні праворуч можна побачити, що у кістлявою є червона мантія, довге біле волосся, чорні крила, інша коса і пояс з черепом і пісочним годинником на ньому. Цілком можливо, що це та ж сама Смерть, просто одягнена в середньовічний стиль, або, можливо, він є предком всіх інших Смертей в серії.

Редагувати