FANDOM

TS2 Life stages

Приклад процесу старіння у Sims 2

Життєвий цикл (або етапи життя) визначає вік персонажа. Персонажі не старіють поступово, день за днем, рік за роком, але одного разу можуть швидко «перестрибнути» в наступний етап життя.Цей розділ також вивчає Симологія

The SimsРедагувати

В The Sims є тільки три етапи життя: немовля, дитина і дорослий.

Новонароджені дорослішають за 72 години. Дитина не може стати дорослим, однак це можна виправити за допомогою заклинання з доповнення The Sims: Makin 'Magic. Також існують модифікації, що дозволяють дитині стати дорослим.

The Sims 2Редагувати

В The Sims 2 сім етапів життя:Редагувати

Примітки:Редагувати

  • Існує код aging on/off, що дозволяє вмикати/вимикати старіння всіх персонажів в грі.
  • Персонажі можуть використовувати еліксир життя, який продовжить їхнє життя на 3 дні або скоротить на стільки ж - залежить від рівня прагнення.
  • Якщо ви згодувати когось корові з доповнення «Університет», отримані соки продовжать вашого персонажа життя на 5 днів.
  • З появою джинів з'явилася можливість загадати бажання «Довге життя», якою продовжили її на 4 дні.
  • Починаючи з підліткового віку персонажі можуть стати зомбі або вампірами, що також запобіжить їх старіння. Втім, при бажанні можна буде зробити підлітка-нежить дорослим, якщо відправити його до університету.
  • За допомогою програми SimPE будь-якому персонажу можна вибрати будь-яку вікову стадію.
  • Якщо у персонажа залишився один день до переходу на новий етап життя, він може раніше відзначити перейти в нього, зазначивши день народження. Можна влаштувати вечірку і запросити друзів, купити торт і кульки, а можна просто дочекатися 18:00 - персонаж подорослішає сам. Або, якщо набридло чекати, клацнути по персонажу і вибрати у випадаючому меню варіант «Подорослішати». Однак дана дія недоступно для новонароджених - їм обов'язково потрібна допомога дорослих.

The Sims 3Редагувати

В The Sims 3 також присутні сім етапів життя. Можна використовувати торт, щоб подорослішати раніше терміну або скористатися «кодом розробника». Також можна відстрочити день смерті, з'ївши плід життя або амброзію. Можна також випити зілля зупинки віку або зілля омолодження. З доповненнями з'явилися надприродні персонажі. У більшості з них тривалість етапів життя збільшена. Наприклад, у феї етап молодості і зрілості триває 105 днів, а у джинів - 42 дні.

The Sims MedievalРедагувати

В The Sims Medieval існує три вікових періоди: немовля, дитина і дорослий. Гравець не може створити дитини або немовляти, тільки лише персонажів-героїв, які тільки в дорослому віковому періоді.

The Sims 4Редагувати

В The Sims 4 існує сім етапів життя: «Немовля», «Малюк», «Дитина», «Підліток», «Молодий», «Дорослий» і «Літній».

Виноски Редагувати

Етапи життя персонажів серії The Sims
Основні етапи Новонароджений (Немовля) ♥ ДитинствоЮністьМолодістьЗрілістьСтарість
Інше ВагітністьВікові стадіїСмертьЕтапи життя вихованцяЕтапи життяШаблон:Етапи життяШаблон:Етап життя