FANDOM

Dete (malo dete, ređe beba; engl. toddler) je drugi životni stupanj u zivotu Sima i najmladje doba koje se moze kreirati u Kreiraj Sima. Postoji samo u igrama Sims 2 i Sims 3, kao i u Sims Pričama.

Sims 2Edit

Dete je drugi životni stupanj u Simsu 2 i traje četiri dana. To je ujedno i najmlađe doba koje se može kreirati u Kreiraj Sima. Sva deca imaju težnju da odrastu i mogu početi sa sakupljaju poene za težnju, mada ih ne mogu koristiti sve dok ne postanu tinejdžeri, osim ako ekspanzija Slobodno Vreme nije instalirana.

Kada beba odraste u dete, već se primećuje većina naslednih osobina. Može se videti karakter i interesovanja, i mogu da se kontrolišu. Deci treba pružiti najviše pažnje jer mnoge stvari ne mogu raditi sami. Stariji Simovi ih moraju kupati, stavljati i vraćati u kolevke, nositi ih uz stepenice ili niz stepenice, ili ih nositi na nošu ako nisu naučeni. Za razliku od tinejdžera, odraslih osoba i staraca, školarci nemaju mnogo interakcija sa decom: mogu ih golicati i poljubiti, a dodatak Slobodno Vreme dodaje još par interakcija. Deca mogu grliti pse i mačke, a psi ih mogu lizati; ovo će izgraditi vezu između deteta i ljubimca. Dodatak Život u Stanu omogućava dvama deteta da se zagrle. Pre toga, deca su jedino mogla da ukradu flašicu mleka jedno od drugih.