FANDOM

TS3SŻEra TS4 Icon

Zakazany owoc – typ rośliny pojawiający się w grze The Sims 3: Studenckie życie i The Sims 4.

The Sims 3: Studenckie życie

Zakazany owoc1
W dodatku Studenckie życie, zakazany owoc może być pozyskany jako wynik eksperymentu genetycznego ze Stacji Badań Naukowych ZRX-9000. Do tego potrzebne jest jakiekolwiek nasiono. Po umiejscowieniu go w stacji, gracz powinien wybrać opcję Eksperyment ze składania genów... Nie zawsze jednak skutkuje to uzyskaniem owocu. Alternatywnie, jeśli dwójka Simorośli postara się o dziecko, można dostać nasiono zakazanego owocu.

Nasiono zakazanego owocu jest rośliną specjalną, i wymaga ono 7 poziomu ogrodnictwa by je zasadzić. Gdy jest już zasadzone, rośnie ono przez 4 dni aż będzie można je zebrać. Gracz będzie miał dwie opcje do wyboru. Zbierz oraz Zbierz Zakazany Owoc. Zwykłe zebranie skutkuje pojawieniem się w wyposażeniu Sima jadalnego owocu, natomiast zebranie zakazanego owocu daje 50% szans, że Sim wyciągnie z ziemi młodą Simorośl. Jakość wyhodowanego owocu ma duży wpływ na początkowe cechy dziecka.

Roślina zakazanych owoców wytwarza tylko jeden owoc (lub dziecko) i staje się jałowa po zebraniu.[1]

Jeśli kosmita podniesie zakazany owoc, zamiast Simorośli, zaadoptuje kosmiczne dziecko. Dzieje się tak ponieważ dziecko jest klonem Sima który je zbierze, a ponieważ kosmici nie mogą zostać istotami nadnaturalnymi, dziecko nie może być Simoroślą.

Jeśli nastolatek lub starszy Sim zje zakazany owoc, ona lub on dostanie nastrójnik Botanitis Minorous. Jeśli nastrójnik ten nie zostanie wyleczony przez 4 godziny, Sim który zjadł owoc, przemieni się w Simorośl.

The Sims 4

Literacka
Rozwiń
Ta sekcja ma bardzo mało informacji. Jeśli możesz rozwiń ją!

Przypisy

  1. Nie powinno się używać opcji Pielęgnuj ogród jeśli roślina zakazanego owocu jest gotowa do zebrania. To często sprawia, że staje się ona jałowa, a Sim zostanie z niczym.