FANDOM

The Sims 2 Apartment Life Icon

Waleria Wojak (ang. Vanessa Royce) – miastowa Simka występująca w drugiej części gry w dodatku Osiedlowe Życie w otoczeniu Zatoka Pokrzyku. Waleria może stać się grywalna, jeśli nasz Sim ożeni się z nią lub poprosi ją o wprowadzenie się. Na początku gry zatrudniona jest w karierze przestępczej jako fałszerka. W życiu dąży do zostania światowej sławy kucharką.

Waleria ma taką samą strukturę twarzy co Melisa Śmieszek. Kobieta ma brązowe włosy związane w kucyk, brązowe oczy i lekko opaloną skórę, a na co dzień nosi czerwony dres. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Walerii z innymi są zazwyczaj losowe.

Jeśli chodzi o osobowość, Waleria jest wielkim lekkoduchem i jest dość schludna i otwarta, a jednocześnie jest dość leniwa i zrzędliwa. Jeśli chodzi o jej umiejętności to kobieta ma raczej wysoki poziom techniki, kondycji i kreatywności. Waleria jest głównie zainteresowana Środowiskiem, Kulturą, Podróżowaniem i Przestępczością.

Osobowość

Osobowość
Byk - Big
Niechlujny 05 Schludny
Nieśmiały 05 Otwarty
Leniwy 03 Aktywny
Poważny 08 Lekkoduch
Zrzędliwy 04 Uprzejmy

Ciekawostki

  • Waleria ma takie samo nazwisko co włamywacz Leszek Wojak, który również mieszka w Zatoce Pokrzyku, jednak nie wiadomo czy są ze sobą spokrewnieni.
  • W wyborze otoczenia i najechania na Zatokę Pokrzyku widzimy ją na zdjęciu w kawiarni.