FANDOM

The Sims 2 Apartment Life Icon

Waldemar Ćwirko (ang. Vince Gothier) – jeden z trzech dyrektorów występujących w Zatoce Pokrzyku w drugiej części gry w dodatku Osiedlowe Życie. Pozostali dwaj to Seweryn Ktoś i Arkady Agat. Waldemar może stać się grywalny, jeśli nasz Sim ożeni się z nim lub poprosi go o wprowadzenie się. W życiu dąży do zostania mistrzem złodziei.

Waldemar ma taką samą strukturę twarzy co Dawid Bębenek. Mężczyzna ma rude włosy, szare oczy i ciemną skórę. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Waldemara z innymi są zazwyczaj losowe.

Jeśli chodzi o osobowość, Waldemar jest dość uprzejmy, aktywny i raczej schludny, a jednocześnie jest dość nieśmiały i poważny. Warto zaznaczyć, że jego osobowość jest różna gdy tworzy się Zatokę Pokrzyku. Waldemar jest głównie zainteresowany Polityką, Okultyzmem, Sportem i Pracą. Pomimo swojego pragnienia życiowego, Waldemar nie jest zainteresowany przestępczością.

Czasami, jeśli Waldemar jest grywalny, jego kryształek będzie w nim, a nie nad jego głową. Dzieje się tak również z innymi dyrektorami w The Sims 2.

Osobowość

Osobowość
Ryby - Big
Niechlujny 06 Schludny
Nieśmiały 03 Otwarty
Leniwy 07 Aktywny
Poważny 03 Lekkoduch
Zrzędliwy 07 Uprzejmy