FANDOM

The Sims 2 Apartment Life Icon

Waldek Promyk (ang. Vamsi Raymond) – jedna z trzech policjantów występujących w Kwitnących Wzgórzach w drugiej części gry w dodatku Cztery Pory Roku. Pozostali dwaj to Bohdan Centymetr i Mateusz Kręcioł. Waldek może stać się grywalna, jeśli nasz Sim ożeni się z nią lub poprosi ją o wprowadzenie się. W życiu dąży do zostania strasznym piratem.

Waldek ma taką samą strukturę twarzy co Natalka Patyczak. Kobieta ma brązowe włosy związane w dwa koki, szare oczy i opaloną skórę. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Waldka z innymi są zazwyczaj losowe. Ma także makijaż i okulary co jest dość rzadkie dla Simów NPC.

Jeśli chodzi o osobowość, Waldek jest lekkoduchem oraz jest raczej aktywna, a jednocześnie jest raczej niechlujna, nieśmiała i zrzędliwa. Jeśli chodzi o jej umiejętności to kobieta osiągnęła maksymalny poziom kondycji, jest bliska osiągnięcia maksymalnego poziomu kreatywności oraz jest w połowie do osiągnięcia maksymalnego poziomu charyzmy. Waldek jest głównie zainteresowana Pracą i Okultyzmem.

Osobowość

Osobowość
Strzelec - Big
Niechlujny 04 Schludny
Nieśmiały 04 Otwarty
Leniwy 06 Aktywny
Poważny 07 Lekkoduch
Zrzędliwy 04 Uprzejmy
  • Sim z taką osobowością normalnie byłby spod znaku Wodnika

Ciekawostki

  • Waldek ma takie samo nazwisko co turystka Olaf Promyk, jednak nie wiadomo czy są ze sobą spokrewnione.
  • Tłumacze pomylili się, ponieważ jest to Simka, której nadano imię męskie. Nie jest to pierwszy przypadek takiego błędu.