FANDOM

The Sims 2 Apartment Life Icon

Władysław Kamelia (ang. Neil Cameron) – miastowy Sim należący do grupy osiłków, występujący w drugiej części gry w dodatku Osiedlowe Życie w sekretnym otoczeniu Magia. Władysław może stać się grywalny, jeśli nasz Sim ożeni się z nim lub poprosi go o wprowadzenie się. Na początku gry jest bezrobotny. W życiu dąży do tego aby zostać szalonym naukowcem.

Władysław ma taką samą strukturę twarzy co Wiktor Korsarz. Mężczyzna ma siwe włosy związane w mały kucyk, niebieskie oczy i opaloną skórę. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Władysława z innymi są zazwyczaj losowe. Według SimPE miał blond włosy zanim osiwiał.

Jeśli chodzi o osobowość, Władysław jest lekkoduchem, oraz jest bardzo aktywny, a jednocześnie jest raczej zrzędliwy, dość nieśmiały i bardzo niechlujny. Mężczyzna nie posiada żadnych punktów umiejętności na początku gry. Władysław jest głównie zainteresowany Jedzeniem, Kulturą, Pieniędzmi, Zdrowiem, Modą i Przestępczością. Ironicznie, pomimo bycia osiłkiem, Władysław nie jest zainteresowany sportem.

Osobowość

Osobowość
Strzelec - Big
Niechlujny 02 Schludny
Nieśmiały 03 Otwarty
Leniwy 09 Aktywny
Poważny 07 Lekkoduch
Zrzędliwy 04 Uprzejmy

Ciekawostki