Zobacz także: Uniwersytet Simowy (The Sims 3: Studenckie życie)

The Sims 2: Na studiach Ten artykuł jest o otoczeniu.

Uniwersytet Simowy (ang. Sim State University) – uczelnia dochodząca w dodatku Na studiach.

Położenie i wygląd

Uniwersytet Simowy położony jest na bardzo równinnym terenie, lecz z jednej strony można zauważyć dość wysokie i strome wzgórza oraz głębokie i nierówne doliny. Jak w większości miasteczek akademickich, jest tu wiele bliźniaczych domów, bardzo podobnych do siebie.

Parcele mieszkalne

Akademiki

Parcele publiczne

  • Aleja Uniwersytecka 452-498 - Chcesz znaleźć jedno miejsce, w którym kupisz podręczniki, elektronikę i produkty żywnościowe? Nie szukaj daleko, wstąp tutaj!
  • Biblioteka Uniwersytetu Simowego - To doskonałe miejsce, w którym można uczyć się do egzaminów semestralnych lub egzaminu końcowego. Biblioteka Uniwersytetu Simowego jest cicha i spokojna – to prawdziwe sanktuarium wiedzy.
  • Kawiarnia studencka - Masz ochotę na filiżankę gorącej kawy? Wpadnij do kawiarni studenckiej i delektuj się naparem.
  • Klub Studencki - Miejscowi muzycy garną się do Klubu Studenckiego mając nadzieję, że uda im się zdobyć rozgłos na uczelni. Przyjdź na występ, albo po prostu wmieszaj się w tłum i baw się dobrze.
  • Park Centralny - To najprzyjemniejsze miejsce w okolicy. Można tu usiąść i odpocząć. To także świetny punkt, jeśli chcesz przyglądać się ludziom lub poznać nowych przyjaciół.
  • Park Kasztanowy - Chcesz uciec przed presją ciągłej nauki, albo od chaosu życia towarzyskiego w akademiku? Wybierz się na relaksujący spacer po parku i pozwól  umysłowi odpocząć.
  • Siłownia studencka - Czasami studiowanie bywa męczące. Odśwież umysł i ciało! Odwiedź siłownię studencką!
  • Sklepy przy ulicy Uniwersyteckiej - Masz dość ciągłego noszenia tego samego ubrania? Wpadnij do sklepów przy Uniwersyteckiej i wybierz coś z najnowszej kolekcji dla studentów.
  • Stara wieża uniwersytecka - Początkowo wyższa od innych wież uniwersyteckich, Stara Wieża została usunięta w cień przez nowszą i ładniejszą budowlę. Ale nadal wywołuje nostalgię w sercach absolwentów uczelni.
  • Wieża uniwersytecka - Najwyższa budowla uczelni symbolizuje wysokie wymagania oraz szczytne cele studentów i absolwentów Uniwersytetu.
  • Związek studencki - Studenci z całej uczelni spotykają się w budynku Związku, żeby spędzać tu wolny czas i wspólnie się uczyć.
  • Towarzystwo Landgrabba (parcela tajnego stowarzyszenia)

Domy z uczniami

1,375 §
Marcin Rubin, Janina Kostka, Hortensja Łezka
Jasia, Marcin i Hortensja chcą uciec od szalonego życia w akademiku, więc postanowili znaleźć własną kwaterę. Czy mimo wszystko doświadczą emocji "życia studenckiego", czy pozostaną samotni?
2,143 §
Andrzej Piękniś, Julian Rubin, Kevin Misio, Kastor Nowina
Dom Urele-Oresa-Ciam to najstarsze bractwo studenckie na uczelni - ma długą i godną podziwu historię. Czy jego członkowie utrzymają jedność zasłużonego bractwa, czy ich skrajnie różne osobowości doprowadzą do jego rozpadu?
1,893 §
Teresa Sampson, Bożena Spałko, Halina Puchacz
Stowarzyszenie studentek Tri-War być może jest najbardziej lubiane na uczelni, ale czy Teresce uda się włączyć do niego jakieś nowe osoby, gdy mieszka z Halinką i Bożenką?

Studenci oczekujący na wprowadzenie

1,497 §
Samanta Pięciolinia, Tymoteusz Bąbel, Jarosław Gwiazdowiec
Czy taka zwykła, spokojna dziewczyna jak Samanta znajdzie wspólny język z dwoma luzakami? Czy uda im się porozumieć i zostać przyjaciółmi?
652 §
Jerzy Feniks
Jerzyk myśli, że może zacząć wszystko od początku, bo nikt nic o nim nie wie. Ale czy tak naprawdę łatwo zostawić przeszłość za sobą?
667 §
Eryk Łabędź
Eryk nie boi się żadnych wyzwań. Przybył tu z własnej woli i ma zamiar dać z siebie wszystko. Czy pozostali zaakceptują jego podejście do życia?

Miastowi i NPC

Ostrzeżenie.png
Ostrzeżenie
Uwaga! Imiona podanych poniżej Simów są generowane losowo przy każdej nowo rozpoczętej rozgrywce. Użyte tutaj imiona zostały użyte jedynie w plikach gry!

Miastowi

NPC

Ciekawostki

  • Prawdopodobnie uczył się tu Michał Kawaler.
  • Na uniwersytecie znajduje się kilka nawiązań do rodzin występujących w serii The Sims. Nazwa jednej z ulic, Ulica Okruszkowa, w oryginale nazywa się Crumplebottom Drive, nawiązując do rodziny Zadek; na kampusie znajduje się również akademik Kwatery Landgrabba (9 pokojów), nawiązując do rodziny Landgrabb.

Znaczenie Nazwy

Oryginalną nazwę (Sim State University) można przetłumaczyć jako Simowy Uniwersytet Stanowy lub Uniwersytet Stanu Simowego.

Galeria