FANDOM

Create a Sim TS3 Icon TS4 Icon

Ukryte cechy – cechy występujące w The Sims 3 oraz The Sims 4. Są ukryte dla gracza, co oznacza, że nie może ich wybrać w trybie tworzenia Sima. Sim może je zdobyć jedynie wówczas, gdy jego rodzic był NPC lub wykonywał zawód powiązany z daną cechą.

The Sims 3

Do remontu TS4
W edycji
Ten artykuł jest aktualnie edytowany przez: Alexus242. Prosimy nie edytować tej strony. Wyjątkami są jednak oczywiście poprawki błędów gramatycznych czy też interpunkcji.

Standardowe cechy

Ikona Cecha Uwagi Gra
Cecha nie bałagani Nie bałagani Cechę posiada każdy Sim, który podjął się zawodu pokojówki lub lokaja. Dziecko takiego Sima ma 50% szansy na odziedziczenie po swoim rodzicu wspomnianej cechy[1].
TS3 Icon
Cecha nie wrażliwy na ogień Niewrażliwy na ogień Cechę posiadają strażacy, ich dzieci oraz Kościlda i dżiny. Choć Simowie z tą cechą nie mogą umrzeć z powodu pożaru, możliwe, że zostaną poparzeni w kontakcie z ogniem.
TS3 Icon
Cecha piroman Piroman Cechę posiada każde dziecko, którego rodzic był strażakiem. Piromani mogą podpalać różne obiekty na parceli publicznej, przetrwać trzy godziny w ogniu oraz przemieniać zwykłe owoce w płonące owoce, które uzupełniają im potrzebę energii. Kiedy płoną, otrzymują pozytywny nastrójnik.
TS3 Icon
Cecha potrafi salutować Potrafi salutować Cechę posiada Sim na czwartym lub wyższym szczeblu kariery wojskowej, absolwent szkoły wojskowej[TS3P] oraz każde dziecko, którego rodzic osiągnął szczyt kariery wojskowej. Salutować mogą również dzieci uprawiające skauting na drugim poziomie; w ich przypadku ta umiejętność zanika wraz ze zmianą grupy wiekowej.
TS3 Icon
Cecha potrafi zatrzymać włamywacza Potrafi zatrzymać włamywacza Cechę posiada Sim na trzecim lub wyższym szczeblu kariery stróża prawa, dziecko, którego rodzic osiągnął szczyt tej kariery oraz każdy policjant NPC. Simowie z tą cechą mają również większą szansę na wygraną w zainicjowanej przez siebie bójce.
TS3 Icon
Cecha rockman Rockman Cechę posiada Sim na siódmym lub wyższym szczeblu kariery muzycznej oraz dziecko, którego rodzic osiągnął szczyt tej kariery. Simowie z tą cechą mogą wykonywać spontaniczne ruchy, zwłaszcza przy muzycznym akompaniamencie.
TS3 Icon
Cecha smakosz pizzy Smakosz pizzy Cechę posiada każdy Sim, który podjął się zawodu dostawcy pizzy. Dziecko takiego Sima ma 50% szansy na odziedziczenie po swoim rodzicu wspomnianej cechy. Smakosz po zjedzeniu pizzy otrzyma pozytywny nastrójnik Niesamowite jedzenie.
TS3 Icon
Cecha włamywacz Włamywacz Cechę posiada każdy Sim, który osiągnął siódmy poziom kariery przestępczej ścieżki złodzieja. Dziecko takiego Sima ma 50% szansy na odziedziczenie po swoim rodzicu wspomnianej cechy. Włamywacz będzie mógł się niepostrzeżenie przemieszczać dzięki opcji Podkradnij się tutaj.
TS3 Icon
Kultura chińska (cecha) Kultura chińska Cechę posiadają wszyscy mieszkańcy miasta Shang Simla. Simowie z tą cechą będą witać się poprzez ukłon, śpiewać tradycyjne chińskie piosenki (np. Ping i jego szachy) oraz używać pałeczek podczas jedzenia.
TS3WA Icon
Kultura egipska (cecha) Kultura egipska Cechę posiadają wszyscy mieszkańcy miasta Al Simhara. Simowie z tą cechą będą automatycznie śpiewać egipskie piosenki (Pod Gorącym, Pustynnym Słońcem oraz Gdzie jest moja mamusia?).
TS3WA Icon
Kultura francuska (cecha) Kultura francuska Cechę posiadają wszyscy mieszkańcy miasta Champs Les Sims. Simowie z tą cechą będą szybciej rozwijać umiejętność wyrabiania nektaru, automatycznie śpiewać francuskie piosenki (Je t'aime oraz Kenspa Philipe'a) oraz całować Sima w dwa policzki na powitanie.
TS3WA Icon
Trait Detektyw Cechę posiadają Simowie, którzy osiągnęli siódmy lub wyższy szczebel kariery detektyw. Simowie z tą cechą mogą się skradać oraz przekupywać Simów, a nawet użyć wobec nich przemocy, by przekonać ich do wykonania danej interakcji podczas wypełniania okazji.
TS3A Icon
Simzprzyszloscicecha Sim z przyszłości Cechę posiadają Simowie oraz Plumboty z Oasis Landing, a także dzieci urodzone w przyszłości. Simowie z tą cechą będą mieli holofon zamiast komórki oraz dziesiąty poziom umiejętności technologii zaawansowanej. Takie same możliwości można zyskać po zakupieniu nagrody Sim Przyszłości za 10 000 punktów szczęścia życiowego.
TS3ITF Icon

Techniczne cechy

Poniższe cechy są ściśle techniczne, co oznacza, że nie determinują charakteru Sima, lecz łączą się z mechanizmami zachodzącymi w grze i dają Simom dodatkowe możliwości w zależności od czynników zewnętrznych (narzuconych przez daną rasę lub działanie istot nadnaturalnych i specjalnych NPC). Większość z nich nie ma ikon.

Ikona Cecha Uwagi Gra
Seemummy Mumia Posiadają ją wszystkie mumie.
TS3WA Icon
Simbot SimBot Posiadają ją wszystkie SimBoty.
TS3A Icon
Wampir - cecha Wampir Posiadają ją wszystkie wampiry. Daje możliwość pokazywania kłów.
TS3LN Icon

The Sims 3: Pokolenia

The Sims 3: Zwierzaki

The Sims 3: Zostań gwiazdą

  • Dżin
  • Pokój dla świata – Sim dostaje ją, jeśli dżin spełni jego życzenie o Pokoju dla świata.

The Sims 3: Nie z tego świata

The Sims 3: Cztery pory roku

The Sims 3: Studenckie życie

The Sims 3: Rajska wyspa

Przypisy

  1. Podobny warunek dziedziczenia dotyczy pozostałych ukrytych cech w podstawowej wersji The Sims 3.