FANDOM

TS3SN Icon

Tak jak jego ojciec Tristan jest bardzo uprzejmy i bardzo uparty. Jednak w odróżnieniu od ojca Tristan ma duszę romantyka i często siedzi do późna, komponując ballady miłosne na swojej gitarze. Ma nadzieję, że kiedyś stanie się światowej sławy muzykiem. Chociaż był już na wielu pierwszych randkach, wciąż nie może doczekać się drugiej. Większości osób może wydawać się cichy, a nawet ponury, ale Tristan tylko oszczędza najmocniejsze emocje dla tej jednej, wyjątkowej Simki...

Tristan Van Gouldnastoletni wampir zamieszkujący Moonlight Falls w The Sims 3: Nie z Tego Świata. Ma młodszą siostrę Emelie oraz ojca Aydena. Przyjaźni się z obojgiem. Oprócz nich przyjaciółmi Tristana są Pip Goodfellow oraz Daywid Musgrave. Chłopak nie lubi Pappy'ego Wollfa, który jest wrogiem jego rodziny.

Tristan posiada sześć punktów umiejętności gry na gitarze. W wyposażeniu nosi gitarę i książkę. Z jego biografii możemy wyczytać, że marzy o karierze muzyka i często spędza czas na pisaniu piosenek.

Umiejętności

Ikona Umiejętność Poziom
Gitara ikonkaGitara06TS3

Ciekawostki

  • Gdy spotyka Bailey Swain po raz pierwszy, dochodzi między nimi do interakcji Nieśmiały pocałunek, której nie można anulować.
  • Tristan to parodia Edwarda z książki i filmu Zmierzch.