FANDOM

The Sims 2 Apartment Life Icon

Tobiasz Drapichrust (ang. Toby Riley) – jeden z trzech policjantów występujących w Zatoce Pokrzyku w drugiej części gry w dodatku Osiedlowe życie. Pozostali dwaj to Prakseda Bertino i Roger Drewno. Tobiasz może stać się grywalny, jeśli nasz Sim ożeni się z nim lub poprosi go o wprowadzenie się. W życiu dąży do zostania ordynatorem.

Tobiasz ma taką samą strukturę twarzy co Maurycy Probówka. Mężczyzna ma czarne włosy, niebieskie oczy i ciemną skórę. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Tobiasza z innymi są zazwyczaj losowe.

Jeśli chodzi o osobowość, Tobiasz jest raczej lekkoduchem oraz jest bardzo uprzejmy i dość otwarty, a jednocześnie jest dość niechlujny i bardzo leniwy. Jeśli chodzi o jego umiejętności to mężczyzna jest bliski osiągnięcia maksymalnego poziomu kondycji, ma dość wysoki poziom sprzątania oraz ma dość wysoki poziom gotowania. Tobiasz jest głównie zainteresowany pieniędzmi i okultyzmem. Ironicznie, pomimo posiadania pragnienia życiowego, Tobiasz nie jest zainteresowany zdrowiem.

Osobowość

Osobowość
Bliźnięta - Big
Niechlujny 04 Schludny
Nieśmiały 07 Otwarty
Leniwy 00 Aktywny
Poważny 06 Lekkoduch
Zrzędliwy 08 Uprzejmy
  • Sim z taką osobowością normalnie byłby spod znaku Wagi.

Ciekawostki