The Sims 4: Zjawiska paranormalne
The Sims 4: Zjawiska paranormalne

The Sims 4: Zjawiska paranormalne Ten artykuł jest napisany z perspektywy prawdziwego, rzeczywistego świata.
Skróty
TS4:ZP
TS4ZP
ZP
TS4ZP Ikona.png

The Sims 4: Zjawiska paranormalne (ang. Paranormal Stuff) – osiemnaste akcesoria do gry The Sims 4. Pakiet został wydany 26 stycznia 2021 roku. Zapowiedź została oficjalnie ogłoszona 12 stycznia 2021 roku.

Wraz z nowymi akcesoriami do gry wprowadzone zostają nawiedzone domy, a także możliwość badania zjawisk paranormalnych oraz przeprowadzania seansów. Powraca również Kościlda.

Główne cechy

Poznawaj upiornych współlokatorów. Może się okazać, że w Twoim nowym domu mieszka ktoś jeszcze, jeśli trafisz na jedną z nowych parcel z nawiedzonym domem! Uspokajaj podstępne widma, by móc napawać się spokojem, lub pozwól im szaleć i straszyć w dzień oraz w nocy.

Oczyść swój dom ze złych sił. Jeśli chcesz się pozbyć swoich nowych współlokatorów, Duch Guidry służy radą. Usuwaj przeklęte obiekty, przeprowadzaj seanse, kontaktuj się ze zmarłymi i otrzymuj prezenty od widm! Możesz nawet przywołać Kościldę - kościaną pokojówkę.

Osiągnij spokój ducha. Rozwijaj swoje zdolności parapsychiczne, by zaimponować Gudry'emu i zdobyć licencję badacza zjawisk paranormalnych! Gdy już się odpowiednio przygotujesz, podejmuj się zleceń wolnego strzelca, by pozbyć się nieproszonych gości w domach innych Simów. Upiorne zjawiska się rozprzestrzeniają - tylko Twój Sim może położyć im kres.

Nowości

  • Nowe obiekty
    • Kryształowa kula
    • Stół do przeprowadzania seansów
  • Nowa kariera
    • Wolny strzelec - Badacz zjawisk paranormalnych
  • Nowa cecha parceli
    • Parcela z nawiedzonym domem
  • Nowi NPC

Galeria