Simspedia
Advertisement
Simspedia
The Sims 4: Wiejska sielanka
The Sims 4: Wiejska sielanka

Skróty
TS4:WS
TS4WS
WS
The Sims 4: Wiejska sielanka
TS4WS Ikona.webp

The Sims 4: Wiejska sielanka (ang. Cottage Living) – jedenasty dodatek do The Sims 4. Oficjalna zapowiedź pojawiła się 10. czerwca 2021 roku, zaś premiera dodatku odbyła się 22 lipca 2021 roku.

Dodatek ten został przygotowany w odpowiedzi na prośby fanów gry i wprowadza mechanikę życia na wsi, która nie pojawiła się w poprzednich częściach.

Oficjalny opis

The Sims™ 4 Wiejska sielanka Dodatek* pozwoli Ci się cieszyć urokiem życia na wsi dzięki zwierzęcym przyjaciołom, żywności z ogrodu i zżytej społeczności. Przemierzaj las i zaprzyjaźniaj się z zamieszkującymi go stworzeniami lub udaj się do miasta, by poznać mieszkańców. Niezależnie od tego, czy Simowie chcą przytulić krowę, zaprzyjaźnić (lub poróżnić) się z kurczakami czy też wyhodować największe warzywa w okolicy – na wsi czeka mnóstwo nowych sposobów interakcji z otaczającym światem. Kup pakiet teraz, by odblokować zestaw „Zajęty gnom” do pobrania**, dostępny w grze w dniu premiery, czyli 22 lipca!

Główne cechy

Wyjątkowe gnomie przedmioty – Uwielbiamy gnomy. Do tego stopnia, że pozwoliliśmy, by jeszcze więcej tych psotnych istot wśliznęło się do gry. Będą dostępne dla tych, którzy dokonają zakupu do 2 września! Śmigaj po miasteczku na rowerze „Widok”, zrób na wszystkich wrażenie posągiem kochającego przygody gnoma „Naprzód!” oraz rozjaśnij swoją parcelę za pomocą drzewa „Świetlista rozkosz” z Bramblewood. (I nie zwracaj uwagi na drzwiczki w pniu. Wszystko z nimi w porządku. Zaufaj nam).

Hoduj zwierzęta i przyjaźnij się z nimi – Krowa daje świeże (smakowe!) mleko, a kury znoszą jajka w kurniku. Strzeż się lisów – te cwane stworzenia uwielbiają jajka! Szukaj w lesie królików oraz ptaków i zdobądź ich zaufanie, a obdarują Cię prezentami oraz pomogą w ogrodzie.

Żyj z tego, co daje natura – Nowe przepisy i wyzwania parceli wymagają użycia świeżych produktów do przygotowania każdego posiłku. Teraz w kuchni i ogrodzie mogą pomagać także dzieci. Wspólnie zbierajcie plony, odwiedźcie wiejski targ i zbierajcie składniki w lesie. Posiadasz olbrzymie rośliny użytkowe? Weź udział w konkursie na jarmarku w Finchwick.

Ciesz się życiem na wsi – Henford-on-Bagley to niewielka miejscowość, w której wszyscy się znają. Weź ze sobą kosz piknikowy i obręcz do haftu krzyżykowego, udaj się do pubu i spędź czas z miejscowymi. Dowiedz się czegoś od mieszkańców na temat życia miasteczka i zdobądź wspaniałe nagrody.

Nowości

Otoczenia

Dodatek wprowadza nowy świat – Henford-on-Bagley. Jest to otoczenie stylizowane na typową Angielską wieś. W świecie tym są 3 sąsiedztwa i 12 parcel.

Zwierzęta

Wraz z dodatkiem, do gry wprowadzone są nowe zwierzęta, w tym również lis który po raz pierwszy został zawarty w dodatku Psy i koty jako jedna z odmian psa.

Obiekty

  • Szopy dla zwierząt
  • Puszki jedzenia i słoiki dżemu
  • Kurniki
  • Łuk weselny w stylu Cottagecore
  • Obręcze do haftowania
  • Stoiska jedzenia
  • Grządki do uprawiania roślin
  • Kosze piknikowe
  • Królicze nory

Ciekawostki

  • W tym dodatku pojawia się po raz pierwszy w serii lama, która nie jest już tylko easter eggiem - jest hodowlanym zwierzęciem.
  • Rodzaj śmierci - z królika-zabójcy jest najprawdopodobniej nawiązaniem do filmu Monthy Python i Święty Graal.
Advertisement