Simspedia
Advertisement
Simspedia
The Sims 4: Wiejska sielanka
The Sims 4: Wiejska sielanka
The Sims 4: Wiejska sielanka

Skróty
TS4:WS
TS4WS
WS

TS4WS Ikona.webp

The Sims 4: Wiejska sielanka (ang. Cottage Living) – jedenasty dodatek do The Sims 4. Oficjalna zapowiedź pojawiła się 10 czerwca 2021 roku, zaś premiera dodatku odbyła się 22 lipca 2021 roku.

Dodatek został przygotowany w odpowiedzi na prośby fanów gry; wprowadza mechanikę życia na wsi, która nie pojawiła się w poprzednich częściach.

Oficjalny opis

The Sims™ 4 Wiejska sielanka Dodatek* pozwoli Ci się cieszyć urokiem życia na wsi dzięki zwierzęcym przyjaciołom, żywności z ogrodu i zżytej społeczności. Przemierzaj las i zaprzyjaźniaj się z zamieszkującymi go stworzeniami lub udaj się do miasta, by poznać mieszkańców. Niezależnie od tego, czy Simowie chcą przytulić krowę, zaprzyjaźnić (lub poróżnić) się z kurczakami czy też wyhodować największe warzywa w okolicy – na wsi czeka mnóstwo nowych sposobów interakcji z otaczającym światem. Kup pakiet teraz, by odblokować zestaw „Zajęty gnom” do pobrania**, dostępny w grze w dniu premiery, czyli 22 lipca!

Główne cechy

Wyjątkowe gnomie przedmioty. Uwielbiamy gnomy. Do tego stopnia, że pozwoliliśmy, by jeszcze więcej tych psotnych istot wśliznęło się do gry. Będą dostępne dla tych, którzy dokonają zakupu do 2 września! Śmigaj po miasteczku na rowerze „Widok”, zrób na wszystkich wrażenie posągiem kochającego przygody gnoma „Naprzód!” oraz rozjaśnij swoją parcelę za pomocą drzewa „Świetlista rozkosz” z Bramblewood. (I nie zwracaj uwagi na drzwiczki w pniu. Wszystko z nimi w porządku. Zaufaj nam).

Hoduj zwierzęta i przyjaźnij się z nimi. Krowa daje świeże (smakowe!) mleko, a kury znoszą jajka w kurniku. Strzeż się lisów – te cwane stworzenia uwielbiają jajka! Szukaj w lesie królików oraz ptaków i zdobądź ich zaufanie, a obdarują Cię prezentami oraz pomogą w ogrodzie.

Żyj z tego, co daje natura. Nowe przepisy i wyzwania parceli wymagają użycia świeżych produktów do przygotowania każdego posiłku. Teraz w kuchni i ogrodzie mogą pomagać także dzieci. Wspólnie zbierajcie plony, odwiedźcie wiejski targ i zbierajcie składniki w lesie. Posiadasz olbrzymie rośliny użytkowe? Weź udział w konkursie na jarmarku w Finchwick.

Ciesz się życiem na wsi. Henford-on-Bagley to niewielka miejscowość, w której wszyscy się znają. Weź ze sobą kosz piknikowy i obręcz do haftu krzyżykowego, udaj się do pubu i spędź czas z miejscowymi. Dowiedz się czegoś od mieszkańców na temat życia miasteczka i zdobądź wspaniałe nagrody.

Nowości

Otoczenia

Dodatek wprowadza nowy świat – Henford-on-Bagley. Jest to otoczenie stylizowane na typową angielską wieś. W świecie można znaleźć 3 sąsiedztwa i 12 parcel.

Cechy

Aspiracja

Zwierzęta

Wraz z dodatkiem do gry zostają wprowadzone nowe zwierzęta, w tym lis, który po raz pierwszy pojawił się w Psy i koty jako jedna z odmian psa.

Obiekty

  • Szopy dla zwierząt
  • Puszki jedzenia i słoiki dżemu
  • Kurniki
  • Łuk weselny w stylu Cottagecore
  • Obręcze do haftowania
  • Stoiska jedzenia
  • Grządki do uprawiania roślin
  • Kosze piknikowe
  • Królicze nory

Nowe miejsce na bara-bara

  • Obora

Ciekawostki

  • W tym dodatku po raz pierwszy w serii pojawia się lama, która nie jest już tylko easter eggiem - jest hodowlanym zwierzęciem.
  • Nowy rodzaj śmierci (od królika-zabójcy) jest najprawdopodobniej nawiązaniem do filmu Monthy Python i Święty Graal.
Advertisement