FANDOM

Cecha Szybko się uczy TS4
Niewydany materiał
Ten artykuł lub sekcja zawiera informacje o niewydanym materiale, który jest w fazie rozwoju lub nie został jeszcze wydany. Oznacza to, że podana poniżej treść może zmienić się w najbliższym czasie, lub niektóre zawarte informacje tutaj są nieprawidłowe.
Skróty
TS4:WH
TS4WH
WH
TS4WH Ikona

The Sims 4: Włóczkowe historie (ang. Nifty Knitting) – nadchodzące siedemnaste akcesoria do gry The Sims 4. Data wydania jest szacowana na rok 2020, jednak bliższa data nie została jeszcze ustalona. Zapowiedź została oficjalnie ogłoszona 1 maja 2020 roku[1].

Akcesoria mają się skupiać przede wszystkim na szyciu. Oprócz tego powrócą też fotele na biegunach.

Geneza

13 listopada 2019 roku ogłoszono w Maxis Monthly, że nowy pakiet akcesoriów zostanie utworzony poprzez serię głosowań, w których będą uczestniczyć fani gry. W podobny sposób powstało The Sims 4: Wielkie pranie. Potencjalnymi tematami pakietu były: wesołe strachy, sztuka i rzemiosło, rutyny samoopieki, zabawa z technologią oraz nauka i technologia[2].

27 listopada 2019 roku, po pierwszej rundzie głosowania, temat sztuka i rzemiosło wygrał ogólnie, a w tym temacie dzianie zostało uznane za najważniejszy aspekt rozgrywki[3].

Wyniki drugiej tury głosowania zostały ujawnione 10 stycznia 2020 roku, w wyniku czego do pakietu rzeczy wybrano styl Frajdy rękodzielnictwa (ang. DIY Delight)[4].

Po trzeciej rundzie głosowania, 14 lutego 2020 roku, ujawniono 15 przedmiotów z trybu tworzenia Sima, które zostaną wprowadzone w pakiecie (wybranych spośród aż 92 przedmiotów) - były to różnego rodzaju topy, stroje, buty i czapki dla Simów z różnych grup wiekowych[5].

Runda czwarta koncentrowała się na obiektach do trybu budowania i kupowania. Jej wyniki zostały opublikowane 17 marca 2020 roku; ujawniły przy tym ostateczny wybór 28 obiektów spośród początkowej liczby ponad 100[6].

Wyniki piątej i ostatniej rundy zostały ujawnione 1 maja 2020 roku. Pozwoliła ona społeczności The Sims głosować nad nazwą i ikoną pakietu akcesoriów. Ujawniono, że będzie się nazywał The Sims 4: Włóczkowe historie (ang. The Sims 4: Nifty Knitting Stuff); jego zwycięska ikona również została ukazana[7].

Nowości

  • System szycia
  • Plopsy – sklep internetowy dla The Sims 4
  • Fotel bujany[8]
  • Nowe stacje radiowe:
    • Focus
    • Metal
  • Nowa umiejętność - dzierganie[9]
  • Dodatkowe zajęcia o dzierganiu na studiach[9]
  • Nowa aspiracja[9]

Przypisy