FANDOM

The Sims 4 Strangerville 1
The Sims 4: StrangerVille
The Sims 4 StrangerVille ikona Real-world
The Sims 4 StrangerVille ikona

The Sims 4: StrangerVille – siódmy pakiet rozgrywki do czwartej części gry, który swoją premierę miał 26 lutego 2019 roku.

Opis pakietu

Rozpocznij dochodzenie i rozwiąż zagadkę pustynnego miasteczka, które kryje w sobie wiele mrocznych sekretów, w The Sims™ 4 StrangerVille. W tej złowieszczej mieścinie Simowie zachowują się naprawdę niecodziennie! Czy to sprawka jakiegoś tajemnego stowarzyszenia? A może na Simów działa jakaś niepojęta siła? Odkryj historię sekretnego laboratorium, w którym Simowie znajdą przedziwne rośliny i poznają działanie osobliwych maszyn. Czy uda Ci się rozwikłać zagadkę?

Cechy pakietu

  • Inny świat. Poznaj StrangerVille, położoną na obrzeżach mieścinę kryjącą niejeden sekret. Czeka Cię niecodzienna pogoda, dziwaczni tubylcy, niebezpieczne rośliny, osobliwe przedmioty do zdobycia i wiele więcej.
  • Odkrywaj historię. Zanurz się w świat zagadek i tajemnic wraz ze swoimi Simami. Nieoznakowane furgonetki w okolicy, rządowe podsłuchy i urządzenia skanujące pomogą Ci rozwikłać tajemnice miasteczka.
  • Rozwiąż układankę. Niech Twoi Simowie korzystają z umiejętności nabytych w czasie szkolenia wojskowego, aby znajdować wskazówki, które pozwolą odkryć sekrety tajemniczego laboratorium.
  • Ubierz swojego Sima. Niech Twój Sim wprawi się w zagadkowy nastrój dzięki pustynnym ubraniom i wojskowym mundurom. Możesz też przygotować go na koniec świata przy pomocy odzieży godnej fana teorii spiskowych, stroju specjalnego agenta lub kombinezonu ochronnego.

Nowości

Otoczenie

  • Nowe otoczenie - StrangerVille. Cechujące się pustynnym, kolonialnym klimatem. Przypominające Dziki Zachód.
  • Okolica dzieli się na:
    • Shady Acres - bogata dzielnica położona na klifach;
    • StrangerVille Plaza - dzielnica, której najciekawszymi miejscami są bar - siedziba wojskowych oraz biblioteka - siedziba naukowców;
    • Krater, w którym znajduje się laboratorium.

Nowości z CAS

Nowości w trybie kupowania

  • Części wraku samolotu
  • Laptopy (są przenośne, jednak można z nich korzystać tylko na biurkach)
  • Stacja podsłuchowa
  • Maszyna do sparingów
  • Budka z pamiątkami StrangerVille

Inne

  • Nowa kariera - wojskowa, która później dzieli się na ścieżki oficera i członka tajnej jednostki.
  • Możliwość podsłuchiwania Simów dzięki stacji podsłuchowej i pluskwom.
  • Nowy nastrójnik - opętanie
  • W pakiecie rozgrywki pojawia się ścieżka fabularna (można ją powtarzać)

Galeria