FANDOM

TS4Moschino Promo 2
The Sims 4: Moschino
TS4Moschino Ikona Real-world
TS4Moschino Ikona

The Sims 4: Moschino (ang. The Sims 4: Moschino) – piętnaste akcesoria do czwartej części gry, których premiera odbyła się 13 sierpnia 2019 roku.

Opis

Marka Moschino i jej dyrektor kreatywny Jeremy Scott świętują premierę najnowszej kolekcji kapsułowej zawierającej stroje inspirowane serią The Sims oraz gotowe do noszenia ubiory z wcześniejszych kolekcji. Ubierz swoich Simów w modne kreacje, które pozwolą im wyróżnić się z tłumu w każdej sytuacji, a następnie uwiecznij ich śmiały wygląd dzięki nowej ścieżce kariery fotografa mody.

Nowości

Cechy

  • Moschino i The Sims. Wyraź swoje uwielbienie dla mody, ubierając Simów w stroje z najnowszej kolekcji kapsułowej inspirowanej serią The Sims albo stawiając na kultowe propozycje z kolekcji marki Moschino.
  • Rozpocznij spektakularną karierę. Na Simów, którzy zdecydują się na fotografowanie mody jako wolni strzelce, czeka szereg niesamowitych możliwości. Naucz się lansować kolekcje, wybierz idealny motyw przewodni, a następnie znajdź kąt, który najlepiej podkreśli walory poszczególnych stylizacji. Rozwijaj się zawodowo jako fotografujący modę wolny strzelec, ciesz się urokami swobodnego stylu życia i szukaj inspiracji do kolejnej sesji do dużej kampanii lub dla czasopisma!
  • Otwórz studio. Załóż własne studio, w którym światła reflektorów nigdy nie gasną, a presja nie słabnie. Ozdób je nowymi meblami, dekoracjami i zdjęciami, aby stworzyć jedyną w swoim rodzaju przestrzeń do fotografowania muz.

Ciekawostki

  • Są to pierwsze akcesoria do The Sims 4, które wprowadzają nową karierę.
  • Jest to pierwsze DLC po rebranding'u gry.

Galeria