FANDOM

The Sims 4 Kraina magii 1
The Sims 4: Kraina magii
The Sims 4 Kraina magii ikona Real-world
The Sims 4 Kraina magii ikona

The Sims 4: Kraina magii – ósmy pakiet rozgrywki do czwartej części gry, który swoją premierę miał 10 września 2019 roku. W wersji konsolowej pojawił się 15 października 2019.

Cechy pakietu

  • Odkrywaj okolicę. Niezwykły świat czeka na Twojego Sima. Gdy przekroczysz próg tajemniczego portalu, na każdym kroku napotkasz magiczne tajemnice. Zapoznaj się z chowańcami, rzucaj zaklęcia na Simów i warz eliksiry dla przyjaciół i wrogów.
  • Ucz się tajemnych sztuk. Studiuj nauki klasyków i ucz się u ekspertów. Wykonaj zadanie, by stać się czarodziejem. Zbieraj i rzucaj zaklęcia w pojedynkach, wyczaruj jedzenie, a nawet zamieniaj innych w przedmioty. Warz eliksiry, przez które Simowie poczują do siebie miętę, pozbędą się przykrych klątw lub będą nieśmiertelni!
  • Zapoznaj się z chowańcem. Tajemniczy chowaniec ochroni Twojego Sima i pomoże mu wypełnić jego magiczne przeznaczenie. Przyzwij smoka, wróżkę lub innego chowańca, który najlepiej dopasuje się do charakteru Twojego Sima i będzie go strzegł. Nie zapomnij nadać mu ciekawego imienia!
  • Ubierz się w kreacje nie z tego świata. Wpraw się w iście magiczny nastrój dzięki czarodziejskim kreacjom dla Twoich Simów. Ubierz Sima w szaty ekstrawaganckiego maga lub wypróbuj nowe czary w bardziej stonowanych ubraniach. Zbieraj różdżki i miotły, a potem udekoruj pomieszczenia zaklętymi przedmiotami.

Nowości

Otoczenie

  • Nowe otoczenie - Glimmerbrook. Cechuje je górzysty, wręcz alpejski krajobraz.
  • W grze pojawia się ponadto ukryty świat – Kraina magii. Można się do niego dostać po przejściu przez magiczny portal.

Czarordzieje

  • Czarodziej to nowa rasa pojawiająca się w czwartej części gry.
  • Czarodziejem można zostać już w wieku nastoletnim.
  • Czarodzieje mogą rzucać zaklęcia oraz warzyć eliksiry.
    • Do dyspozycji mają 24 czary, kilka klątw oraz 15 mikstur.
  • Można ich stworzyć w trybie tworzenia Sima lub sprawić, by Simowie zyskali specjalne moce po przejściu przez magiczny portal i spotkaniu z jednym z trzech mędrców.
  • Podobnie do wampirów posiadają specjalne moce, które można nabyć za odpowiednią liczbę punktów.
  • W przeciwieństwie do pozostałych ras nie mają okultystycznej postaci.
  • Mogą wezwać chowańca – jest to zwierzę (np. smok, feniks, ale także pies lub kot[TS4PIK]), które towarzyszy czarodziejowi.

Nowości z CAS

  • 2 nowe aspiracje,
  • 3 nowe cechy dziedziczne.

Nowości w trybie kupowania

Inne

  • Nowy rodzaj przedmiotów kolekcjonerskich,
  • Nowy rodzaj śmierci.

Galeria