FANDOM

Cecha Szybko się uczy TS4
Niewydany materiał
Ten artykuł lub sekcja zawiera informacje o niewydanym materiale, który jest w fazie rozwoju lub nie został jeszcze wydany. Oznacza to, że podana poniżej treść może zmienić się w najbliższym czasie, lub niektóre zawarte informacje tutaj są nieprawidłowe.
TS4 Życie Eko 1
The Sims 4: Życie eko
Skróty
TS4:ŻE
TS4ŻE
ŻE
TS4ŻE Ikona Real-world
TS4ŻE Ikona
The Sims 4: Życie eko (ang. Eco Lifestyle) – nadchodzący dziewiąty dodatek do gry The Sims 4. Pierwszy oficjalny zwiastun ukazał się 6 maja 2020 r. Jego premiera odbędzie się 5 czerwca 2020 roku.

Tematem przewodnim dodatku jest ekologiczne życie. Dodatek wprowadza również nowe otoczenie Evergreen Harbor.

Oficjalny opis

Zrób coś dobrego dla swojego otoczenia!

Twoi Simowie są gotowi, żeby zmieniać świat? Dołącz do społeczności innowacyjnych twórców w Dodatku The Sims™ 4 Życie eko! Zmieniaj swoje otoczenie na lepsze w nowym świecie, Evergreen Harbor. Pomóż nowym sąsiadom wybierać projekty zagospodarowania przestrzeni, zmniejsz swój ślad ekologiczny i patrz, jak Twoje środowisko się zmienia. Zdziwisz się, co się wydarzy, kiedy Twoi Simowie zaczną tworzyć własne zasady.

Główne cechy

Zmieniaj świat. W Evergreen Harbor każde podejmowane przez Ciebie działanie nie pozostaje bez wpływu na otaczający Cię świat. Im czystsza stanie się okolica, tym lepiej radziła sobie będzie natura. To od Ciebie zależy, czy smog zasłoni migoczącą na niebie zorzę polarną. Pozwól śmieciom piętrzyć się na okolicznych ulicach lub posprzątaj je i stwórz pełne zieleni miejskie ścieżki. To wszystko zależy tylko od Ciebie!

Ulepsz swój dom. Nowe aktualizacje trybu budowania i kupowania również zachęcają do ekologicznego stylu życia. Po raz pierwszy możesz zrównoważyć wysokość rachunków dzięki pomocy turbin wiatrowych, paneli słonecznych i kolektorów rosy. Zmniejsz ślad ekologiczny i zainwestuj w żywy dach, który ożywi Twój dom dosłownie i w przenośni. We wnętrzach możesz wybierać między pięknymi nowymi meblami (oczywiście wykonanymi w zrównoważony sposób) lub przerabianiem czyichś śmieci w piękne przedmioty!

Ubrudź sobie ręce. Skoro mówimy o ponownym wykorzystywaniu i odnawianiu rzeczy, może spróbujesz sił w nowej karierze twórcy? Spacerując po mieście, rozglądaj się za przedmiotami do zdobycia i materiałami do kolejnego projektu. Odważni Simowie mogą zanurkować w śmietniku w poszukiwaniu zasobów takich, jak barwniki, elementy i fragmenty czy składniki – muszą tylko wytrzymać zapach. Wybierz karierę wolnego strzelca – wytwórcy, aby realizować internetowe i pocztowe zamówienia na świece, musujące soki, odnowione obiekty i nie tylko! A może wolisz zachęcać sąsiadów do głosowania nad powstaniem społecznej przestrzeni twórczej, gdzie wszyscy będziecie wytwarzać razem?

Twój głos się liczy. Niewykorzystane przestrzenie społeczne zamieniają się w śmietnisko. Zachęć sąsiadów do zdecydowania, jak je wykorzystać. Jeśli marzy Ci się przestrzeń twórcza, potrzebujesz poparcia. Wolisz zamiast tego stworzyć wspólny ogród wertykalny? Zagłosuj na niego! Co tydzień możesz zaangażować się w życie swojej nowej społeczności, głosując na lokalny plan działania. Odmień wspólną parcelę, promuj sztuki performatywne, zasugeruj cotygodniowe ćwiczenia, zawnioskuj o inicjatywę związaną z odzyskiwaniem lub szukaj jeszcze innych możliwości na tablicy głosowań. Pamiętaj tylko, że możesz skończyć z papierową torbą na głowie, jeśli coś pójdzie nie tak...

Nowości

Otoczenie

  • Wraz z dodatkiem pojawia się nowe otoczenie - Evergreen Harbor.
  • Okolica będzie się zmieniać w zależności od wpływu gracza.

Kariery

Tryb budowania i kupowania

  • Przyjazne dla środowiska obiekty, które zmniejszają wysokość rachunków, m. in.:
    • Turbiny wiatrowe,
    • Panele słoneczne,
    • Kolektory rosy.
  • Wertykalny ogród,
  • Hodowla insektów,
  • Fabrykator.

Inne

  • Grzebanie w śmietnikach.
  • Głosowania na lokalny plan działania.
  • Zmiany w środowisku oraz zanieczyszczenia będą dostępne we wszystkich światach, oprócz światów wakacyjnych i StrangerVille.
  • Nowe miejsce do bara-bara - śmietnik.
  • Nowy rodzaj parceli - przestrzeń społeczna.
  • Nowa opcja - wyłączenie i włączanie zanieczyszczeń.

Ciekawostki

  • Jest to pierwszy dodatek serii, który odbędzie swoją premierę na komputerach i konsolach tego samego dnia.

Galeria