Simspedia
Advertisement
Simspedia
The Sims 4: Ślubne historie
The Sims 4: Ślubne historie
The Sims 4: Ślubne historieTen artykuł jest napisany z perspektywy prawdziwego, rzeczywistego świata.

Skróty
TS4:ŚH
TS4ŚH
ŚH
TS4ŚH Ikona.png

The Sims 4: Ślubne historie (ang. The Sims 4: My Wedding Stories) – to jedenasty pakiet rozgrywki do gry The Sims 4. Premiera pakietu odbyła się 23. lutego 2022 roku. Pakiet zawiera liczne ulepszenia do ślubów, i tematycznie przypomina The Sims 2: Impreza oraz The Sims 3: Pokolenia.

Oficjalny opis

Powiedz „Tak!” wymarzonemu ślubowi.

Przespaceruj się ślubną alejką w The Sims 4 Ślubne historie Pakiet rozgrywki*! Uczyń przygotowania do tego wyjątkowego dnia ekscytującymi i zaplanuj idealną ceremonię. Od zaręczyn aż po wesele – spersonalizuj każdy szczegół, by uczcić miłosną historię swoich Simów w unikatowy sposób. Na Tartosie (prawie) wszystko zyskuje aurę romantyczności.

GŁÓWNE CECHY

  • Przygotuj się na imprezę – Tyle rzeczy trzeba zaplanować! Wybierz Sima z orszaku ślubnego tak, by droga do ołtarza dostarczyła jak najwięcej wrażeń. Następnie zorganizuj kolację zaręczynową, próbę i udaj się na ostatni wieczorny wypad.
  • Wciel swoją wizję w życie – Ustal szczegóły nadchodzących uroczystości. Wybierz stroje ślubne i wszystko, czego potrzeba w tym wyjątkowym dniu: menu, wystrój, plan... wszystko! Oglądaj zaprojektowane przez członków społeczności lokale, próbuj ciast, dobierz kwiaty i ustal obrzędy, które uczynią ten dzień wyjątkowym.
  • Zacieśnij więzi – Jeszcze przed główną imprezą zaproś rodzinę na kolację próbną. Gdy nadejdzie czas ślubu, niech przepełni Was miłość i ziszczą się fantazje. Złóżcie przysięgi, wymieńcie się obrączkami i pocałunkami przy ołtarzu, zanim rozpocznie się prawdziwa uroczystość. Zacznij od podania rodzinie herbaty lub udajcie się prosto na wesele. Nowożeńcy i goście mogą tańczyć ze swoimi ukochanymi, podczas gdy para młoda pokroi ciasto, wzniesie toasty i przyjmie życzenia.

Nowości

Nowe obiekty

Nowe wydarzenia towarzyskie

  • Impreza przed ślubem
  • Odnowienie przysięgi
  • Weselny bankiet
  • Rodzinna uroczystość
  • Próba kolacji weselnej
  • Kolacja zaręczynowa

Nowe kolekcje

Inne nowości

  • Powolny taniec
  • Przypisywanie Simom ról na weselu
  • Rysowanie na piasku

Kontrowersje

Po ogłoszeniu gry EA wydało oświadczenie, które ogłosiło, że "Ślubne historie" nie będą dostępne w sprzedaży na terenie Rosji ze względu na przepisy dotyczące cenzury homoseksualnych treści.[1] Akcja ta spotkała się z negatywną reakcją graczy, zwłaszcza rosyjskich osób nieheteroseksualnych. Wielu członków społeczności wyraziło swoje poparcie dla pakietu wydanego w Rosji, zwłaszcza że wizerunki relacji jednopłciowych z poprzednich pakietów, takie jak zwiastun dodatku The Sims 4: Psy i koty, zostały tam wydane w niezmienionej formie. Na początku szczegóły dotyczące prawdziwego powodu, dla którego podjęto tę decyzję, nie zostały wyjaśnione.

Społeczność rosyjska otworzyła petycję na Change.org[2] i rozpoczęła kampanię na Twitterze z hashtagiem #weddingsforrussia, aby zwrócić uwagę deweloperów na ponowne rozważenie decyzji o wydaniu gry w Rosji. Akcję wsparła globalna społeczność graczy, w tym przedstawiciele stron fanowskich i wideoblogerów, którzy odmówili wydania jakichkolwiek materiałów na temat gry, mając do niej wcześniejszy dostęp.

16. lutego 2022 roku, twórcy ogłosili, że ponownie rozważyli swoją decyzję i wydadzą zestaw w Rosji bez istotnych zmian, a także przesunęli datę premiery z 17. lutego na 23. lutego 2022 roku.

Ciekawostki

  • Jest to drugi pakiet rozgrywki do The Sims 4 który został wydany z opóźnieniem (początkowy miał on być wydany 17. lutego, jednak data ta została przesunięta do 23. lutego). Pierwszym takim pakietem był The Sims 4: Spotkajmy się.

Galeria

Muzyka

Muzyka alternatywna
  • Life in Sweatpants — Good 2 Yourself

Przypisy

Advertisement