FANDOM

Ogrody10
The Sims 2: Rezydencje i Ogrody
Sp9

The Sims 2: Rezydencje i ogrody (The Sims 2: Mansion & Garden Stuff) – dziewiąte i ostatnie akcesoria do The Sims 2. Premiera odbyła się 17 listopada 2008 roku, w Polsce można było je kupić 21 listopada 2008 roku.

Co nowego?

Akcesoria dostarczają graczom nowe obiekty - tym razem powiązane z dekoracją ogrodów i wnętrz nowobogackich rezydencji. Gra dostarcza nową interakcję - zjazd po poręczy schodów; są to jedyne akcesoria, pomijając Na Święta, dodające nowe interakcje.

Wykorzystanie obiektów jest uzależnione od wyboru gracza - każdy styl można zastosować osobno, lub połączyć wszystkie razem, co może dać niejednoznaczny efekt. Nowymi obiektami dla ogrodu są m.in są nowe rośliny, a także bardziej dziwne obiekty, jak np. bateria słoneczna. Rezydencje można ozdobić akcesoriami marokańskimi - nawiązujące do stylu śródziemnomorskiego, art deco - podobne do motywu retro, oraz drugie imperium, które zachwyca swoim romantycznym i eleganckim wyglądem.

Style dostarczane przez grę

  • Styl "Marokański" - Przekształć domy swoich Simów w imponujące marokańskie pałace z bogatymi ogrodami śródziemnomorskimi.
  • Styl "Art deco" - Buduj luksusowe rezydencje, klasyczne, jednak śmiałe w wyrazie, korzystając ze wspaniałego stylu retro.
  • Styl "Drugie Imperium" - Twórz wielkie rezydencje i wypielęgnowane ogrody za pomocą tego romantycznego i eleganckiego stylu.

Galeria

Zwiastun

The Sims™ 2 Rezydencje i ogrody - akcesoria - zwiastun