Simspedia
Advertisement
Simspedia
The Sims: Abrakadabra
The Sims: Abrakadabra

The Sims: Abrakadabra Ten artykuł jest napisany z perspektywy prawdziwego, rzeczywistego świata.

The Sims: Abrakadabra (ang. Makin' Magic) – siódmy, a także ostatni dodatek do gry The Sims. Jego premiera miała miejsce 29 października 2003 roku. Miał to być ostatni dodatek, jako że następnego roku ukazać się miała druga seria - The Sims 2. Głównym tematem dodatku jest magia, która również pojawiła się w dodatku do drugiej części, The Sims 2: Osiedlowe Życie, do trzeciej - The Sims 3: Nie z Tego Świata, oraz także do pakietu rozgrywki do czwartej - The Sims 4: Kraina magii, który, podobnie jak w "Abrakadabrze" - w całości skupiał się na magii i czarodziejach.

Opis

Uwaga: Twoi Simowie opanowali magię!

Wprowadź magiczny element w życie Simów. Niech rzucają zaklęcia, hipnotyzują przyjaciół albo zmieniają swoich sąsiadów w żaby. Ale uwaga, przy braku ostrożności zaklęcia mogą wymknąć się spod kontroli. Tak czy inaczej, nic już nie będzie takie samo, jak kiedyś.

Cechy gry

Główną cechą gry jest wprowadzanie naszych Simów w świat magii, zezwolenia im na tworzenie magicznych uroków i zaklęć, co działa bardzo podobnie jak zwykłe gotowanie posiłków przy pomocy książki z przepisami. Składniki są zaś dodane do wyposażenia Sima, które następnie przy pomocy odpowiedniego sprzętu mogą zostać wykorzystane do produkcji elementu żywności bądź naładowania magicznej różdżki. Wiele różnorodnych składników można zdobyć w Magicznym Mieście, bądź stworzyć własnoręcznie w domu za pomocy różnych maszyn. Wprowadzona także została możliwość posiadania smoka jako zwierzęcia domowego.

Chwilę po wprowadzeniu rodziny, pojawia się Tajemniczy Gość wraz z magicznym zestawem dla początkujących MagiCo. Zestaw ten zawiera ładowarkę do różdżek, księgę zaklęć, a także dziurę umożliwiającą nam przedostanie się do miasta Abrakadabra.

Nowi NPC

Nowe obiekty

  • Księga do zaklęć dla Początkujących
  • Dziura W Ziemi
  • Zaklęta Ładowarka Różdżek MagiCo
  • Kołowrotek Nie-Kłuj-Mnie
  • Stragan Hokusów Firmy MagiCo sp.z.o.o.
  • Księga zaklęć

Nowa okolica

Nowa waluta

Abrakadabrowo

TS4 Lupa Ikona.png
Zobacz więcej
Zobacz więcej w osobnym artykule: Abrakadabrowo.

The_Sims_Abrakadabra_-_oficjalny_zwiastun

The Sims Abrakadabra - oficjalny zwiastun

Wprowadzona jest też nowa magiczna dzielnica (Abrakadabrowo), gdzie znajdują się stragany, w których kupimy magiczne składniki. Znajdziemy tam również mroczne kolejki i "stadiony" na pojedynki. Pojawia się również nowa magiczna waluta - magimony. W magicznym miasteczku możemy spotkać czterech magicznych sprzedawców: Aptekarza Todda, Królową Wróżek, Wampirzycę Wilkę oraz zaklinacza węży. U każdego sprzedawcy możemy nabyć co innego, oczywiście za magimony. U Wampirzycy Wilki możemy zakupić wszystko co potrzebne do hodowli smoków (przekąski, gniazdo), u Aptekarza Todda gumowe kurczaki i ślinę lamy, Królowa Wróżek ma do zaoferowania złotą nić, a zaklinacz węży – jad węża. W Abrakadabrowie znajdują się również 3 parcele mieszkalne, które nabywamy za standardową walutę oraz magimony.

Advertisement