FANDOM

The Sims 2 Apartment Life Icon

Szymon Gonzaga (ang. Simon Gonzaga) – jeden z trzech dostawców pizzy występujących w Zatoce Pokrzyku w drugiej części gry w dodatku Osiedlowe Życie. Pozostali dwaj to Czesiek Scena i Kinga Ząbek. Szymon może stać się grywalny, jeśli nasz Sim ożeni się z nim lub poprosi go o wprowadzenie się. W życiu dąży do posiadania 20 najlepszych przyjaciół jednocześnie.

Szymon ma taką samą strukturę twarzy co Czesiek Scena. Mężczyzna ma rude włosy, niebieskie oczy i jasną skórę. Szymon nie posiada żadnych związków z innymi Simami w Zatoce Pokrzyku. Z tego powodu jedynym sposobem na spotkanie go jest po prostu zamówić pizzę i stać się jego pierwszym klientem.

Jeśli chodzi o osobowość, Szymon jest bardzo schludny i raczej aktywny, a jednocześnie jest dość leniwy, raczej zrzędliwy i bardzo poważny. Jeśli chodzi o jego umiejętności to mężczyzna ma raczej wysoki poziom kondycji i jest w połowie do osiągnięcia maksymalnego poziomu gotowania i logiki. Szymon jest głównie zainteresowany Kulturą, Modą i Pracą. Ironicznie, pomimo bycia dostawcą pizzy, Szymon nie jest zainteresowany jedzeniem.

Osobowość

Osobowość
Lew - Big
Niechlujny 10 Schludny
Nieśmiały 06 Otwarty
Leniwy 04 Aktywny
Poważny 02 Lekkoduch
Zrzędliwy 03 Uprzejmy
  • Sim z taką osobowością normalnie byłby spod znaku Panny.

Ciekawostki