FANDOM

The Sims 2 Apartment Life Icon

Stefania Pojemnikzmarły Sim pojawiający się w grze The Sims 2: Osiedlowe życie zamieszkujący za życia Zatokę Pokrzyku. Był synem Antoniego i Darii Pojemnik, bratem Bernardyna Pojemnik, mężem Magdaleny Pojemnik, ojcem Izabeli Łysoń, dziadek Zofii i Mariusza Łysoń.

Ciekawostki

  • Według SimDNA Stefanii w SimPE jego włosy były blond, zanim osiwiał.
  • Tłumacze najwyraźniej popełnili błąd, ponieważ Stefania Pojemnik jest mężczyzną, a nadano mu imię żeńskie.
  • W przeciwieństwie do kilku innych żonatych zmarłych Simów z Zatoki Pokrzyku, którzy mają wspomnienia o swoich małżonkach, ma tylko wspomnienia o Tajemniczym Simie. Jednak posiada wspomnienia o narodzinach Izabeli, a także o zaręczynach i ślubie.
  • Co dziwne, ma wspomnienia o spotkaniu swojej wnuczki Zofii, ale nie pamięta, jak spotkał swojego wnuka Mariusza. Zmarli Simowie, którzy mogą zostać wskrzeszeni w grze, zazwyczaj otrzymują wspomnienia o spotkaniu z wnukami, niezależnie od tego, czy nie spotkali się fizycznie.
  • W wersji angielskiej jego imię brzmi Santana, natomiast imię jego brata Carlos, co mogło być nawiązaniem do słynnego meksykańskiego gitarzysty Carlosa Santany.
  • Według wspomnień jego córki Isabeli, zmarł zaraz po narodzinach swojego wnuka Mariusza.
  • Chociaż nie jest wyraźnie powiedziane, że jest młodszym bratem Bernardyna, wspomnienia obu jego rodziców mówią, że jego brat urodził się jako pierwszy. Jednak ani Stefania, ani Bernardyn nie mają wspomnień o drugim, który dołącza do rodziny, więc dowody na to, że Stefania jest młodszym z nich, nie są pewne.