FANDOM

The Sims 2 Seasons Icon

Stefan Leżak (ang. Stephan Mendoza) – jeden z trzech barmanów występujących w Kwitnących Wzgórzach w drugiej części gry w dodatku Cztery Pory Roku. Pozostali dwaj to Katarzyna Ściana i Dawid Syrop. Stefan może stać się grywalny, jeśli nasz Sim ożeni się z nim lub poprosi go o wprowadzenie się. W życiu dąży do zostania piratem kosmicznym.

Stefan ma rude włosy, szare oczy i ciemną skórę. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Stefana z innymi są zazwyczaj losowe.

Jeśli chodzi o osobowość, Stefan jest wielkim lekkoduchem oraz jest raczej aktywny, a jednocześnie jest raczej niechlujny, dość zrzędliwy i bardzo nieśmiały. Jeśli chodzi o jego umiejętności to mężczyzna osiągnął maksymalny poziom charyzmy, ma raczej wysoki poziom logika i jest w połowie do osiągnięcia maksymalnego poziomu kondycji. Stefan jest głównie zainteresowany Środowiskiem i Okultyzmem.

Czasami, jeśli Stefan jest grywalny, jego kryształek będzie w nim, a nie nad jego głową. Dzieje się tak również z innymi barmanami w The Sims 2.

Osobowość

Osobowość
Ryby - Big
Niechlujny 04 Schludny
Nieśmiały 02 Otwarty
Leniwy 06 Aktywny
Poważny 10 Lekkoduch
Zrzędliwy 03 Uprzejmy
  • Sim z taką osobowością normalnie byłby spod znaku Byka.