Simspedia
Advertisement
Simspedia
Witamy na Simspedii!
Site-logo.png

Simspedia jest polską encyklopedią o wszystkim, co związane z serią The Sims. Tutaj dowiesz się więcej o grach z serii The Sims, jej spin-offach, postaciach, mechanice oraz wiele więcej. Każdy może zostać częścią Simspedii a rejestracja jest zupełnie darmowa!
Istnieje od 26 kwietnia 2006 roku, a jej liczba haseł wynosi 6480.

Jeśli chcesz pomóc w tworzeniu Simspedii, radzimy przeczytać nasz kurs dla nowicjuszy oraz zalecenia edycyjne.

Wstęp · Zalecenia edycyjne · Regulamin · Głosowania · Administracja · Forum
Artykuł na medal
SimoroślTS2.jpg

Simoroślrasa występująca w The Sims 2: Cztery pory roku, The Sims 3: Studenckie życie i The Sims 4. Jest to Sim, który po opryskaniu siebie chemikaliami lub zjedzeniu zakazanego owocu zmienia się w pół Sima, pół roślinę.

Simorośle mają zieloną skórę i liście zamiast włosów. Dostają także dodatkowe ubranie uszyte z liści. Simorośle mogą mieć dzieci nie tylko poprzez "staranie się o dziecko", lecz także wyhodowanie dzieciorośli. Bez względu na posiadaną rangę ogrodnictwa mają dostępną opcję rozmowy z roślinami, która błyskawicznie polepsza ich stan.

Simorośle mają tylko trzy potrzeby. Słońce zaspokajane jest poprzez przebywanie na zewnątrz podczas dnia. W przypadku niedoboru Sim upada i zasypia do tego czasu, aż słońce ponownie zacznie go ogrzewać. Nocą simorośl uzupełnia potrzebę dzięki specjalnym lampom o dużym natężeniu światła, które można umieścić w domu. Czytaj całość...

Jeśli chcesz, możesz zgłosić swoją kandydaturę na Artykuł na medal tutaj.
Grafika na medal
TS2 Merkucjo i Puk.png
Werona po północy
Jeśli chcesz, możesz zgłosić swoją kandydaturę na Grafikę na medal tutaj.
Czy wiesz, że...
Aktualności
TS4WS Ikona.webp
TS4WM Ikona.png
TS4ZP Ikona.png
The Sims 4 Oaza na patio ikona.png
TS4 Icon.png
The Sims 4 - Aktualizacja 114
• 29 czerwca 2021
W czym możesz pomóc

Jeśli chcesz, możesz przyczynić się do rozwoju Simspedii. Możesz spróbować:

Współpraca
SimpsonsWikiLogo.png
HomestuckWikiLogo.png
UndertaleWikiLogo.png

Advertisement