FANDOM

The Sims 2 Apartment Life Icon

Sergiusz Krzesiwo (ang. Ryker Ternynck) – jeden z trzech kasjerów występujących w Zatoce Pokrzyku w drugiej części gry w dodatku Osiedlowe Życie. Pozostałe dwie to Żaklina Grosik i Zuzia Pociotek. Sergiusz może stać się grywalny, jeśli nasz Sim zaprzyjaźni się z nim i wyśle go na studia. Jego celem życiowym jest aby, 6 dzieci wzięło ślub.

Sergiusz ma taką samą strukturę twarzy co Dawid Patyczak. Chłopak ma brązowe włosy, niebieskie oczy i opaloną skórę. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Sergiusza z innymi są zazwyczaj losowe.

Jeśli chodzi o osobowość, Sergiusz jest lekkoduchem oraz jest bardzo otwarty i dość aktywny, a jednocześnie jest dość zrzędliwy i bardzo niechlujny. Jeśli chodzi o jego umiejętności to chłopak osiągnął maksymalny poziom logiki, oraz ma dość wysoki poziom techniki i jest w połowie do osiągnięcia maksymalnego poziomu sprzątania. Sergiusz jest głównie zainteresowany Środowiskiem, Kulturą, Przestępczością i Sportem.

Osobowość

Osobowość
Rak - Big
Niechlujny 02 Schludny
Nieśmiały 10 Otwarty
Leniwy 05 Aktywny
Poważny 05 Lekkoduch
Zrzędliwy 03 Uprzejmy
  • Sim z taką osobowością normalnie byłby spod znaku Lwa.

Ciekawostki

  • Sergiusz ma takie samo nazwisko co Jonatan Krzesiwo, który mieszka w Weronie, jednak nie wiadomo czy są ze sobą spokrewnieni.