FANDOM

TS4JA Official Screenshot 8
Selvadorada
Otoczenie · Zawarte w: TS4 Przygoda w dżungli ikona
TS4 Przygoda w dżungli ikona Moved In
PWDIKONKA

Selvadorada – otoczenie wakacyjne występujące w The Sims 4: Przygoda w dżungli. Selvadorada jest wzorowana na regionie ameryki łacińskiej otoczonej lasami i ruinami starożytnych cywilizacji. Otoczenie zostało podzielone na 2 dzielnice, oraz jeden teren parcel ukrytych.

Dzielnice

  • Targ w Puerto Llamente

Poznaj wszystkie tajemnice regionu Selvadorada. Przygotuj odpowiednie wyposażenie i rusz w dżunglę albo odpoczywaj, chłonąc miejscowe smaki i zwyczaje. Zajrzyj też na targ, który znajduje się tuż przy tawernie.

  • Dżungla Belomisia

W dżungli roi się od cudownych widoków i krytych niebezpieczeństw. Dzielni poszukiwacze przygód mogą odkrywać starożytne omiskańskie ruiny. Poradzą sobie tutaj zarówno Simowie, którym nie brakuje odpowiednich umiejętności, jak i ci wyposażeni w sprzęt kupiony na targu.

Teren parcel ukrytych

  • Odkryj Tajemnice Dżungli!

Zdeterminowani odkrywcy zdolni przedzierać się przez najgorętsze partie dżungli mają szansę dotrzeć do oddalonych miejsc, pełnych rzadkich skarbów. Miejscowe legendy mówią o ukrytej pośród omiskańskich ruin świątyni, która w mistyczny sposób sama się przebudowuje.

Ciekawostki