The Sims 3: Nie z tego świata

Samuel jest Ćwirem na wskroś. Chociaż znany jest jako ciężko pracujący, ambitny mężczyzna, Samuel ma w sobie także nieco szaleństwa. Większość ludzi wiąże to z jego nagłym małżeństwem ze znacznie młodszą i biedniejszą kobietą. Samuel nie pozwolił, by zatrzymała go śmierć na skutek zjedzenia ulubionego smakołyku – wciąż jest równie ambitny jak wcześniej. Lubi brać udział w wydarzeniach w mieście, dzięki czemu ludzie wiedzą, że chociaż jest bezcielesny, wciąż stanowi ważną część społeczności. Na zjeździe parapsychicznym poznał Helen i oboje wkrótce stali się bardzo dobrymi przyjaciółmi. Gdy Samuel dowiedział się, że Helen nie ma gdzie się zatrzymać, zaproponował jej pokój, co spotkało się z pewnym niezadowoleniem Olivii.

Samuel ĆwirSim-duch zamieszkujący Moonlight Falls.

Historia

Samuel jest duchem i mężem Olivii oraz wujkiem Kunegundy. Prawdopodobne jest, że to także brat Wiktora Ćwira, założyciela Sunset Valley. Można go kontrolować. W jego biografii napisane jest, że Gwidon i Frida (Kunegunda) to jego siostrzeńcy, co jest prawdopodobnie błędem tłumaczy.

Ciekawostki

  • W plikach Moonlight Falls można znaleźć portret Samuela w oryginalnej kolorystyce.

Galeria

Rodzina Ćwir

Dziadek - Babcia - Ciocia - Wujek - Kuzyn - Vegas - Bratty - Chłopiec
Samuel - Olivia - Wiktor - Genowefa
Lolita - Kunegunda - Gwidon - Kornelia - Hekuba - Menelaos
Mortimer - Bella
Kasandra - Aleksander - Cecylia