FANDOM

The Sims 2 Apartment Life Icon

Samanta Mętlik (ang. Samantha Larrea) – jedna z trzech pokojówek występujących w Zatoce Pokrzyku w drugiej części gry w dodatku Osiedlowe Życie. Pozostałe dwie to Ola Miodownik i Alina Kolano. Samanta może stać się grywalna, jeśli nasz Sim ożeni się z nią lub poprosi ją o wprowadzenie się. W życiu dąży do posiadania 6 wnucząt.

Samanta ma taką samą strukturę twarzy co Janinka Siodełko. Kobieta ma długie czarne włosy z małą tiarą, zielone oczy i jasną skórę. Jak wszystkie pokojówki, domyślny strój Samanty to typowy strój "Francuskiej Pokojówki" z białym fartuszkiem. Samanta nie posiada żadnych związków z innymi Simami w Zatoce Pokrzyku, prawdopodobnie dlatego, że nikt jej jeszcze nie zatrudnił. Z tego powodu jedynym sposobem na spotkanie jej jest po prostu zatrudnić ją i stać się jej pierwszym klientem.

Jeśli chodzi o osobowość, Samanta jest lekkoduchem oraz jest bardzo schludna, a jednocześnie jest raczej zrzędliwa, nieśmiała i bardzo leniwa. Jeśli chodzi o jej umiejętności to kobieta osiągnęła maksymalny poziom sprzątania, co jest bardzo korzystne dla jej pracy, oraz maksymalny poziom logiki. Samanta jest głównie zainteresowana Jedzeniem, Pogodą, Okultyzmem, Sportem i Pracą.

Osobowość

Osobowość
Byk - Big
Niechlujny 10 Schludny
Nieśmiały 03 Otwarty
Leniwy 02 Aktywny
Poważny 07 Lekkoduch
Zrzędliwy 03 Uprzejmy
  • Sim z taką osobowością normalnie byłby spod znaku Koziorożca.

Ciekawostki

  • Samanta ma takie samo nazwisko co Alojzy Mętlik, który mieszka w Weronie oraz zmarła Olga Mętlik, która również mieszkała w Zatoce Pokrzyku, jednak nie wiadomo czy są ze sobą spokrewnieni.