FANDOM

TS3 Icon TS4 spa day icon

Salon spa – typ parceli publicznej pojawiający się w The Sims 3 i The Sims 4: Dzień w Spa. Jest miejscem odprężenia dla Simów po ciężkim dniu. Można się tu poddać wielu zabiegom, po których otrzymujemy pozytywne nastrójniki. Wizyta w spa zaspokaja wiele potrzeb, między innymi energię, zabawę i higienę. Istnieje możliwość podjęcia pracy w uzdrowisku jako specjalista lub recepcjonista. Spa oferuje nam również zrobienie tatuażu za §300. Salony znajdują się w każdym otoczeniu w The Sims 3.

Salony spa w The Sims 3

Sunset Valley i Twinbrook

Salon spa "Sharma"

Położona jest przy Bulwarze Słonecznym 240, w samym centrum Sunset Valley. Motyw słońca przeplata się na budynku. Na kolorowych szybach obiektu daje się zauważyć ten symbol. To uzdrowisko możemy znaleźć także w Twinbrook.

Riverview

Salon spa "Słonecznik"

Znajduje się w ścisłym centrum miasta Riverview. Elementem charakterystycznym budynku jest kwiat słonecznika. Rośnie on przed salonem, a na szybach widnieje ciepły symbol słońca.

Bridgeport

Książki i Kąpiele Wilkiego

Położony w samym centrum metropolii. Jest jedynym salonem spa w wysokościowcu. Połączony jest z księgarnią. Pod budynkiem często możemy zobaczyć stadka gołębi.

Appaloosa Plains

Książka i Kąpiel

Położony jest w centrum miasta, nieopodal biblioteki. Połączony jest z księgarnią. Obecność biblioteki zapewne wiąże się z lokacją budynku. Za obiektem możemy znaleźć leżaki pod dużymi parasolami oraz małe fontanny.

Hidden Springs

Salon Urody "Ukryte Źródła"

Jest symbolem całego Hidden Springs. To najbardziej rozbudowane uzdrowisko ze wszystkich nam dotąd znanych. Zbudowano go w bardzo modernistycznym stylu, z wieloma oszkleniami i basenem. Zachwyca także jego położenie, mianowicie w pobliżu wodospadów, które dodają parceli charakteru.

Oaza Szczęścia

Spa "Srebrna Jaskółka"

Spa ulokowano na sztucznej wysepce, otoczono je ze wszystkich stron wodą. Znajdziemy je nad samym brzegiem rzeki w Oazie Szczęścia. Dookoła budynku posadzono palmy, a przy wejściu do salonu umieszczono dwie wysokie fontanny.

Słoneczne Wybrzeże

Spa "Marzenie o Raju"

Zostało ulokowane tuż przy plaży, naprzeciw domu rodziny Grantham. Dookoła są posadzone palmy. Parcela zachowuje styl architektoniczny typowy dla Słonecznego Wybrzeża.

Dolina Smoków

Spa Powszechnej Jedności

Spa ulokowano przy ulicy Koniczyny 10. Budynek zbudowany jest w średniowiecznym stylu. Znajdują się w nim liczne witraże, jest zbudowany z jasnego kamienia, ma niebieski dach. W altance pośrodku budynku, widać jacuzzi. Wokół budynku, posadzono wiele kwiatów i ulokowano 3 fontanny.