FANDOM

The Sims 2 Apartment Life Icon

Sławomir Opończa (ang. Seth Wade) – jeden z trzech roznosicieli gazet występujących w Zatoce Pokrzyku w drugiej części gry w dodatku Osiedlowe Życie. Pozostali dwaj to Mieczysław Sałatka i Eliza Wystrzał. Sławomir może stać się grywalny, jeśli nasz Sim zaprzyjaźni się z nim i wyśle go na studia. W życiu chce aby 6 dzieci wzięło ślub.

Sławomir ma taką samą strukturę twarzy co Arnold Melodyjka. Chłopak ma rude włosy, brązowe oczy i jasną skórę. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Sławomira z innymi są zazwyczaj losowe.

Jeśli chodzi o osobowość, Sławomir jest raczej lekkoduchem oraz jest bardzo schludny, dość aktywny i raczej otwarty, a jednocześnie jest bardzo leniwy. Jeśli chodzi o jego umiejętności to chłopak osiągnął maksymalny poziom sprzątania, jest bliski osiągnięcia maksymalnego poziomu gotowania i jest w połowie do osiągnięcia maksymalnego poziomu kondycji. Sławomir jest głównie zainteresowany Kulturą, Modą, Rozrywką i Zjawiskami Paranormalnymi.

Osobowość

Osobowość
Rak - Big
Niechlujny 08 Schludny
Nieśmiały 05 Otwarty
Leniwy 00 Aktywny
Poważny 05 Lekkoduch
Zrzędliwy 07 Uprzejmy
  • Sim z taką osobowością normalnie byłby spod znaku Koziorożca.

Ciekawostki

  • Sławomir ma takie samo nazwisko co roznosiciel gazet Polikarp Opończa, który mieszka w Dziwnowie, jednak nie wiadomo czy są ze sobą spokrewnieni.