The Sims 2 The Sims 3 Store

Sławomir Biedak (ang. Skip Broke) – Sim występujący w The Sims 2 i The Sims 3 Store. W drugiej części gry jest zmarłym mężem Balbiny Biedak, z którą dochował się dwójki dzieci (oraz trzeciego, które urodzi się podczas rozgrywki), natomiast w trzeciej jest dzieckiem mieszkającym z rodzicami, siostrą oraz dalszą rodziną w Riverview.

Historia

W wieku dziecięcym Sławomir poznał Balbinę w Riverview. Gdy wszedł w okres nastoletni, zaproponował jej związek. Krótko po następnych urodzinach zostali małżeństwem i doczekali się pierwszego syna, Damiana. Żyli ubogo, ale lepiej niż Sławomir za czasów dziecięcych, gdyż utrzymywali się w większości z pieniędzy rodziców Balbiny, którzy mieszkali w SimLane. Mijały lata, w końcu dopadł ich ciężki los. Rodzice Balbiny zmarli, a Biedakowie musieli się przenieść do mniejszego domu w Miłowie. Pojawił się drugi syn, Błażej. Niestety, pewnego razu Sławomir wchodząc do basenu poślizgnął się na drabince i nieszczęśliwie się utopił.

Jak go przywrócić?

Wskrzesić się nie da, gdyż w grze nie ma jego nagrobka, możemy przywrócić go za pomocą InSIMenatora lub boolPropa, lecz gdy przywrócimy go za pomocą tego kodu, Sławomir po sekundzie zniknie i pojawi się komunikat: Sławomir zmarł na innej parceli. Powróci on jako duch na miejsce swojej śmierci. Aby grać nim normalnie, trzeba usunąć mu znaki ducha w SimPE.

Wygląd

Jako dziecko w Riverview Sławek nosił niebieską koszulkę i długie brązowe spodnie. Miał krótkie blond włosy. Jako dorosły w Miłowie też ubierał się w niebieską koszulkę, ale zamiast brązowych spodni nosił bordowe. Sławomir miał również niebieskie oczy, długi nos i blond włosy.

Ciekawostki

  • W Miłowie jest dwóch Sławomirów. Sławomir opisany w tym artykule jest ojcem synów Balbiny, ale nie jej mężem. Balbina była żoną drugiego, niemożliwego do wskrzeszenia Sławomira. Nie jest wiadome, w jakim celu twórcy gry stworzyli ich dwóch.
    • Rodzina Biedak ma wspomnienie o śmierci Sławomira-męża, który zmarł przed narodzinami Błażeja. Z kolei Sławomir-ojciec jest najprawdopodobniej widoczny na zdjęciu z albumu Biedaków, na którym przedstawiony jest moment przed narodzinami Błażeja. To wyjaśniałoby fakt, dlaczego Balbina i Damian mają wspomnienie o jego śmierci przed narodzinami.
  • W Riverview spoczywa zmarły Bernard Biedak, który dzieli ze Sławomirem nazwisko oraz osobowość z drugiej części gry.

Simologia

Osobowość
Baran
Niechlujny 5 Schludny
Nieśmiały 8 Otwarty
Leniwy 6 Aktywny
Poważny 3 Lekkoduch
Zrzędliwy 3 Uprzejmy

Ikona Zainteresowanie Poziom
Politics interest.png Polityka 7
Money interest.png Pieniądze 4
Environment interest.png Środowisko 3
Crime interest.png Przestępczość 2
Entertainment interest.png Rozrywka 3
Culture interest.png Kultura 0
Food interest.png Jedzenie 4
Health interest.png Zdrowie 2
Fashion interest.png Moda 7
Sports interest.png Sport 8
Paranormal interest.png Okultyzm 2
Travel interest.png Podróże 8
Work interest.png Praca 7
Weather interest.png Pogoda 4
Animals interest.png Zwierzęta 4
School interest.png Szkoła 4
Toys interest.png Zabawki 4
Sci-Fi interest.png Fantastyka naukowa 4

Rodzina i krewni

Rodzina Biedak

Felicjan · Felicja · Bartłomiej · Mary Lu · Trigger · Gosia · Grzymisława
Sławomir · Balbina · Damian · Błażej · Nienarodzone dziecko Biedak