FANDOM

TS3 Icon TS3ITF Icon TS3Shop Icon TS4UN ikona
TS4U Ikona Rower
Rower – środek transportu po otoczeniu pojawiający się w The Sims 3 oraz w The Sims 4: Uniwersytet.

The Sims 3

Aby podróżować rowerem, należy najpierw kupić go w trybie kupowania. Znajduje się w kategorii Transport (aby móc postawić rower na ziemi, trzeba najpierw zakupić specjalny stojak). Sim może przechowywać swój rower w ekwipunku. Użyje go, kiedy będzie chciał gdzieś pojechać. Dzieci samodzielnie mogą podróżować rowerem na wszystkie parcele, nawet jeśli nie są jego właścicielami. Rowery są również jednym z niewielu środków transportu w Shang Simla.

Prędkość rowerów wynosi 2 jednostki. W The Sims 3: Skok w przyszłość wprowadzono nowe, technologicznie zaawansowane rowery dla dzieci i dorosłych.

The Sims 4: Uniwersytet

W The Sims 4: Uniwersytet Sim ma możliwość zakupienia go podczas studiów w kiosku akademickim lub w domu w trybie kupowania. Gdy Sim posiada dany rower w wyposażeniu, często z niego korzysta w momencie, kiedy musi przejść z jednego końca otoczenia na drugi. Podczas jazdy Sim za każdym razem zakłada kask, jednak nie można wybrać, jaki będzie miał kolor. Jeśli Sim zostawi rower i zapomni go zabrać, to po jakimś czasie pojawi się komunikat, że obiekt trafił do wyposażenia Sima.

Ciekawostki