FANDOM

The Sims 2 Seasons Icon

Ronald Jezioro (ang. River Pons) – jeden z trzech roznosicieli gazet występujących w Kwitnących Wzgórzach w drugiej części gry w dodatku Cztery Pory Roku. Pozostali dwaj to Sójka Kołacz i Szczepan Sławomir. Ronald może stać się grywalny, jeśli nasz Sim zaprzyjaźni się z nim i wyśle go na studia. W życiu dąży do zostania mistrzem złodziei.

Ronald ma taką samą strukturę twarzy co Kazimierz Siodełko i Dawid Patyczak oraz jest uderzająco podobny do Borysa Wariata. Chłopak ma blond włosy, zielone oczy i jasną skórę. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Ronalda z innymi są zazwyczaj losowe.

Jeśli chodzi o osobowość, Ronald jest raczej lekkoduchem oraz jest bardzo aktywny i raczej schludny, a jednocześnie jest raczej zrzędliwy i dość nieśmiały. Jeśli chodzi o jego umiejętności to chłopak jest bliski osiągnięcia maksymalnego poziomu gotowania i jest w połowie do osiągnięcia maksymalnych poziomów techniki, charyzmy, kreatywności. Ronald jest głównie zainteresowany Pieniędzmi, Podróżowaniem, Pracą i Zjawiskami Paranormalnymi.

Osobowość

Osobowość
Ryby - Big
Niechlujny 06 Schludny
Nieśmiały 03 Otwarty
Leniwy 10 Aktywny
Poważny 05 Lekkoduch
Zrzędliwy 04 Uprzejmy
  • Sim z taką osobowością normalnie byłby spod znaku Skorpiona.

Ciekawostki

  • Ronald ma takie samo nazwisko co dostawca Ireneusz Jezioro, który również mieszka w Kwitnących Wzgórzach, jednak nie wiadomo czy są ze sobą spokrewnieni.