FANDOM

The Sims 2 Apartment Life Icon

Roger Drewno (ang. Roger Wood) – jeden z trzech policjantów występujących w Zatoce Pokrzyku w drugiej części gry w dodatku Osiedlowe życie. Pozostali dwaj to Prakseda Bertino i Tobiasz Drapichrust. Roger może stać się grywalny, jeśli nasz Sim ożeni się z nim lub poprosi go o wprowadzenie się. W życiu dąży do zostania ordynatorem.

Roger ma taką samą strukturę twarzy co Kajetan Paliwko. Mężczyzna ma blond włosy, zielone oczy i lekko opaloną skórę. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Rogera z innymi są zazwyczaj losowe.

Jeśli chodzi o osobowość, Roger jest lekkoduchem oraz jest dość aktywny i uprzejmy, a jednocześnie jest dość niechlujny i bardzo nieśmiały. Jeśli chodzi o jego umiejętności to mężczyzna osiągnął maksymalny poziom kondycji, oraz ma dość wysoki poziom charyzmy i sprzątania. Roger jest głównie zainteresowany pieniędzmi, przestępczością, rozrywką i pracą. Ironicznie, pomimo posiadania pragnienia życiowego, Roger nie jest zainteresowany zdrowiem.

Osobowość

Osobowość
Koziorożec - Big
Niechlujny 04 Schludny
Nieśmiały 00 Otwarty
Leniwy 07 Aktywny
Poważny 07 Lekkoduch
Zrzędliwy 07 Uprzejmy
  • Sim z taką osobowością normalnie byłby spod znaku Raka.

Ciekawostki

  • Roger ma takie samo nazwisko co ogrodnik Dariusz Drewno, który mieszka w Dziwnowie, jednak nie wiadomo czy są ze sobą spokrewnieni.