Simspedia
Advertisement
Simspedia
The Sims 2: Czas wolny

Rod Humble – producent wykonawczy działu The Sims firmy Electronic Arts od 2004 roku. Przyczyniał się do tworzenia gier od 1990; najbardziej znany jest ze swojej pracy nad The Sims 2 i The Sims 3. Tworzy także własne gry.

7 października 2008 informacja prasowa podała, że Electronic Arts awansowało Humble'a na stanowisko wiceprezydenta wykonawczego i głowę marki The Sims.

23 grudnia 2010 SimsPrograms oświadczyło, że Humble opuścił Electronic Arts na rzecz pracy dla Linden Lab, twórców Second Life.

Jako Sim[]

Jego simowa wersja pojawia się w The Sims 2 po instalacji dodatku Czas wolny. Gdy gracz po raz pierwszy gra na danej parceli (poza uniwersytetem), Rod Humble przychodzi z wizytą około 10:00 rano i zostawia zapakowany prezent - komputer oraz kopia The Sims 3, w którą mogą zagrać na dowolnym komputerze; to jeden z wielu easter eggs promujących trzecią część gry.

SP Ikona Placeholder
Ostrzeżenie
Rod Humble to NPC wspólny dla wszystkich otoczeń The Sims 2. Nie należy zatem dodawać go do rodziny, zmieniać jego rasy ani modyfikować go w SimPE, ponieważ może to spowodować trwałe uszkodzenie gry.

Dane osobowości SimPE wskazują, że Rod jest obiektem, zatem nie można nim grać. Jego dokładna replika została umieszczona na tej stronie. Choć pobrany Sim nie będzie miał żadnych zachowań oryginalnego NPC, jest to jedyna bezpieczna metoda, by grać Rodem bez ryzyka uszkodzenia gry.

Nie posiada żadnych punktów osobowości lub zainteresowań. Choć SimPE nie rozpoznaje jego znaku zodiaku, w grze jest to rak.

Simologia[]

Osobowość
Rak
Niechlujny 0 Schludny
Nieśmiały 0 Otwarty
Leniwy 0 Aktywny
Poważny 0 Lekkoduch
Zrzędliwy 0 Uprzejmy

Ciekawostki[]

  • Rod jest nieznacznie szybszy od innych Simów.
Advertisement