FANDOM

The Sims 2 FreeTime Icon

Rod Humble – producent wykonawczy działu The Sims firmy Electronic Arts od 2004 roku. Przyczyniał się do tworzenia gier od 1990, a najbardziej znany jest ze swojej pracy nad The Sims 2 i The Sims 3. Tworzy także własne gry.

7 października 2008 informacja prasowa podała, że Electronic Arts Inc. awansowało Humble'a na stanowisko vice prezydenta wykonawczego i głowę marki The Sims.

23 grudnia 2010 SimsPrograms oświadczyło, że Humble opuścił Electronic Arts na rzecz pracy dla Linden Lab, twórców Second Life.

Jako sim

Jego simowa wersja pojawia się w grze The Sims 2 po instalacji dodatku Czas Wolny. Gdy gracz po raz pierwszy gra na parceli niebędącej parcelą mieszkalną na college'u, NPC odbywa krótką wizytę około godziny 10:00 rano i zostawia zapakowany prezent - komputer. Przedmiot ten zawiera "Easter egg": oficjalne wideo z gry The Sims 3, które nigdy wcześniej nie było opublikowane.

Istnieją mody, które mogą zatrzymać jego pojawianie się lub kontrolować, czy zostawi komputer.

Patrząc na dane dotyczące osobowości w SimPE, specyfikuje się, że jest on obiektem, a zatem nie można nim grać, aczkolwiek można stworzyć podobnego sima w Create a Sim i nadać mu imię i nazwisko Rod Humble. Jednakże trudno jest zreplikować jego wygląd bez klonowania go, co jest samo w sobie bardzo skomplikowane, gdyż wygląd Roda nie można bezpośrednio ekstraktować. Jego dokładną replikę można pobrać tutaj. To jedna z metod na granie Rodem Humble bez ryzykowania, że gra ulegnie zepsuciu (należy pamiętać jednak, że tak pobrany sim nie będzie miał żadnych zachowań oryginalnego NPC).

Nie posiada żadnych punktów osobowości lub zainteresowań. SimPE nie rozpoznaje jego znaku zodiaku, ale w grze jest to rak.

Simologia

Osobowość
Rak - Big
Niechlujny 00 Schludny
Nieśmiały 00 Otwarty
Leniwy 00 Aktywny
Poważny 00 Lekkoduch
Zrzędliwy 00 Uprzejmy