FANDOM

TS3 Icon Ts3rw ikonka era TS4WŻ ikona
Rekin ikona

Rekin – jedna z ryb występujących w The Sims 3: Rajska wyspa oraz The Sims 4: Wyspiarskie życie. Zarówno w trzeciej, jak i czwartej części gry może stać się zagrożeniem dla Sima.

The Sims 3

W podstawowej wersji gry jest to nieszkodliwa, niewielka ryba. Rekina najczęściej można spotkać w morzu/oceanie, lecz zdarzają się przypadki, że występuje on w jeziorach.

The Sims 3: Rajska wyspa

Rekin występuje tylko w podwodnych parcelach. Sprawia wrażenie strzegącego skarbów ukrytych na dnie. Jeśli się przed nim nie schowamy (w jaskini) lub nie odpłyniemy na czas, może zaatakować, a nawet skonsumować naszego Sima. Nigdy nie zaatakuje syreny. Żeby rekin zaatakował, trzeba go sprowokować. W tym celu należy na niego kliknąć i wybrać interakcję Obserwuj rekina. Jeśli syrena ma cechę Zła i chce, aby rekin pożarł Sima pływającego nieopodal, może go przywołać i cieszyć się widowiskiem. Oczywiście, nie może zasugerować rekinowi ataku - musi jedynie liczyć na nerwowość ryby i głupotę ofiary.

The Sims 4: Wyspiarskie życie

Zamiast delfina przy bojkach może pojawić się rekin. Istnieje prawdopodobieństwo, że spowoduje śmierć Sima.

Galeria