FANDOM

TS3 Icon
Ratusz

Ratusz – miejsce występujące w trzeciej części gry. Simowie mogą podjąć karierę polityczną. W ratuszu odbywają się kursy, mające na celu poprawę umiejętności charyzmy. Istnieje także możliwość zmiany nazwiska lub zarejestrowania samozatrudnienia.

Ratusze w The Sims 3

Sunset Valley

Ratusz miasta

Znajduje się w samym centrum, naprzeciwko parku centralnego, najpopularniejszego miejsca w mieście. Jest podobny do ratusza w Riverview, z tą różnicą, że ten w Sunset Valley jest większy. Pracują w nim Tamara Donner, Vita Alto i Tori Kimura.

Riverview

Ratusz miasta

Położony jest w ścisłym centrum Riverview, naprzeciwko parku czterech mostów. Jest znacznie podobny do tego w Sunset Valley. Budynki różnią się głównie rozmiarem, prócz tego, na ratuszu w Riverview nie ma wieży zegarowej.

Twinbrook

Ratusz miasta

Gmach znajduje się w samym centrum Twinbrook naprzeciw Parku Centralnego. Zlokalizowany jest przy Alei Marynaty 1, pomiędzy galerią sztuki i centrum biznesowym. Przypomina nieco ratusz z Bridgeport. Z wieży ratuszowej dobrze widać całe jezioro.

Bridgeport

Biuro Usług Publicznych

W odróżnieniu od innych ratuszów, ten w Bridgeport składa się także z posterunku policji i bazy wojskowej. Wszystkie usługi publiczne możemy załatwić w jednym budynku. W oczy rzuca się złota kopuła budynku. Odwzorowuje ona bogactwo tego tętniącego życiem miasta.

Appaloosa Plains

Urząd Centralny w Appaloosa Plains

Położony jest w centrum miasta, naprzeciwko psiego parku. Podobnie jak ten z Bridgeport, mieści w sobie zarówno administrację, jak i bazę wojskową i posterunek policji. Wyglądem nie przypomina żadnego z poprzednich ratuszów. Ma dość masywną konstrukcję i nie posiada tak bardzo rozbudowanej wieży zegarowej.

Księżycowe Jeziora

Ratusz

Podobnie jak inne królicze nory w tym otoczeniu, tak i ratusz zbudowano w postaci portalu. Prawdopodobnie jego siedziba znajduje się pod ziemią. Ulokowano go nieopodal wielkiego instytutu naukowego, na przeciwko galerii sztuki. To najtańszy ratusz ze wszystkich otoczeń.

Oaza Szczęścia

Ratusz

Architekturą przypomina ten z Sunset Valley, jednak utrzymany jest w bardziej pustynnej kolorystyce. Ulokowano go na rondzie miejskim, w samym centrum otoczenia. Wokół budynku rosną palmy, a za nim rozciąga się duży park miejski.

Dolina Smoków

Ratusz Miasta

Tak jak inne budynki, w Dolinie Smoków, jest on zbudowany w średniowiecznym stylu, a konkretniej w stylu romańskim. Otaczają go rosnące magnolie i wrzosy. Wokół niego jest poustawianych parę lamp.

Słoneczne Wybrzeże

Ratusz

Jak większość króliczych nor w Słonecznym Wybrzeżu, tak i ratusz ma dach pokryty strzechą. Znajduje się obok posterunku policji i biblioteki. Nad wejściem do ratusza wisi okrągły znak z palmą i napisami w języku Simlish. Ratusz w tym mieście był wzorowany na ratuszach miast w Oceanii.

Moonlight Falls

Trybunał Wspólnoty

Ratusz stoi w samym środku miasta przy rzece. Jego architektura przypomina gotycki kościół. Podobnie jak w innych otoczeniach przed budynkiem znajduje się park. Tak jak w Bridgeport i Appaloosa Plains w ratuszu znajduje się siedziba wojska i policji. Najprawdopodobniej był on wzorowany na ratuszu w Wiedniu.

Protesty

Protest

Protest pod ratuszem

Simowie od czasu do czasu mogą wziąć udział w proteście pod ratuszem. Jeżeli mamy dodatek The Sims 3: Studenckie Życie, nasz Sim może rozpocząć protest i wybrać jego temat. Jeżeli wybierzemy odpowiedni temat i protest się uda, dostaniemy pewien bonus np. do nauki umiejętności. Sim organizujący protesty zdobywa wpływy w grupie społecznej buntowników. Podczas takowego, przed ratuszem gromadzą się Simowie z transparentami. Po udanym proteście Simowie puszczają balony i sypią konfetti na organizatora.