The Sims The Sims 2 The Sims Historie z życia wzięte The Sims Historie ze świata zwierząt The Sims 3
Radiowóz.png

Radiowóz – pojazd pojawiający się w całej serii The Sims. Jak sama nazwa wskazuje, używany jest wyłącznie przez policję. W The Sims 2 pojawia się tylko wtedy, kiedy przyjeżdża policja, najwyżej może być samochodem odwożącym do pracy. W The Sims 3 jest podobnie, jednak w tej części gry można zdobyć ten pojazd, gdyż jest on nagrodą kariery.

Sytuacje pojawienia się radiowozu

  • Gdy Sim w wieku od malucha do nastolatka jest poza domem późną porą.
  • Gdy pracujemy jako przestępca - w dowolnym momencie przyjedzie pod magazyn i zabierze naszego Sima do więzienia na kilka godzin lub 2 dni.
  • Gdy do domu włamie się złodziej (musimy mieć alarm antywłamaniowy lub zadzwonić na policję).
  • Gdy robimy sobie żarty, czyli dzwonimy po policję bez przyczyny (ponosimy wówczas karę finansową).
  • Gdy adoptujemy lub oddajemy zwierzaka (również jeśli zaniedbamy go).

Ciekawostki

  • Gdy ma się radiowóz w The Sims 3, można zmienić mu kolor lub włączyć syrenę. Wystarczy w trakcie jazdy kliknąć na niego i wybrać opcję "Włącz syrenę"
  • The Sims 3 radiowóz policyjny to Yomoshoto Sprinter z charakterystycznymi dla policji dodatkami.
  • W The Sims radiowóz był prawdopodobnie oparty na samochodzie Chevrolet Bel Air.
  • W The Sims 3: Skok w Przyszłość Grawi-radiowóz to Palankin firmy Arsisaka z charakterystycznymi dla policji dodatkami.
  • W otoczeniach wakacyjnych takich jak: Shang Simla , Champs les sims , Al Simhara czy Oasis Landing. Syrena ma inny odgłos wycia.
  • W The Sims 3 malowanie radiowozu jest prawdopodobnie "mieszanką" malowania radiowozów z różnych departamentów policji - czarno-biały radiowóz symbolizuje schemat malowania z Los Angeles (LAPD), zaś niebieskie pasy na drzwiach - schemat z nowojorskiej policji (NYPD).

Galeria

Samochody
Smuga Minima - Smord P328 - Wieloryboląd firmy Hultaj - Yomoshoto Sprinter - Ogrom 711 firmy Hwang Motorscena - Wielka Cytryna - Tornoda Tryk - Samochód na 4 - Tofunda Kombi - VFN Kompensator - Bwan Śmigacz - Nercedes Benc - Autobus szkolny - Ciężarówka z lodami - Ciężarówka z jedzeniem - Furgon dostawczy - Limuzyna - Radiowóz - Samochód Straży Pożarnej - Wóz strażacki - Humvee - Grawi-auto