FANDOM

TS3 Icon

Przemysław to niedbały, wyluzowany gawędziarz, którego interesuje tylko przyciąganie uwagi dziewcząt, które zagaduje.

Przemysław Lada (ang. Parker Langerak) – nastoletni Sim występujący w grze The Sims 3.

Przemysław zamieszkuje Sunset Valley razem ze swoimi rodzicami, Lilianą i Damianem, siostrą Klementyną oraz ciotką, Zeldą. Oprócz tego przyjaźni się również z Ethanem Bunchem.

Według biografii osobistej Przemysława, jest on niedbałym i wyluzowanym gawędziarzem co jest dość zgodne z jego osobowością. Jest on niechlujnym nastolatkiem po którym zwykle musi sprzątać jego młodsza siostra. To sprawia, że jest bardzo posobny do swojego ojca, jednak ich relacje są raczej całkiem neutralne.

Na początku gry, przy domyślnych ustawieniach wieku, Przemysławowi zostało 6 dni do zmiany grupy wiekowej. Chłopak rozwinął umiejętności sportu na poziomie trzecim.

Jeśli by się przyjrzeć kolorze oczu Przemysława w CAS, można zauważyć, że są one koloru bardzo ciemnego zielonego, ale grze wydają się być czarne. [1]

Umiejętności

Ikona Umiejętność Poziom
Professional Sports career iconSport03TS3

Zdjęcie Imię Poziom znajomości
Zelda Mae Zelda Mae Znajoma
Klementyna Lada Klementyna Lada Dobra przyjaciółka
Ethan Bunch Ethan Bunch Przyjaciel
Liliana Lada Liliana Lada Znajoma
Damian Lada Damian Lada Znajomy

Galeria

Przypisy

Rodzina Lada
Damian - Liliana - Zelda - Przemysław - Kasia