FANDOM

The Sims 2 Nightlife Icon Moved In
Downtown icon
Przedmieście (ang. Downtown) – dzielnica dochodząca w dodatku The Sims 2: Nocne życie. Znajduje się w niej wiele parcel mieszkalnych na sprzedaż, a także parcele publiczne które za darmo mogą odwiedzać Simowie. Wyświetlając Przedmieście podglądem otoczenia można zauważyć, że domyślną porą dnia jest noc, w przeciwieństwie od innych otoczeń gdzie domyślną porą przy wyświetlaniu jest dzień. Gracz może swobodnie zmieniać porę dnia za pomocą przycisku w lewym, dolnym rogu ekranu lub przyciskając klawisz L na klawiaturze.

Przy zainstalowanym dodatku Cztery pory roku, domyślna kolejność pór roku będzie następująca: lato, jesień, zima, wiosna.

Położenie, wygląd i historia

Przedmieścia to dzielnica, w której Simowie mogą się zabawić, dobrze zjeść i odprężyć. Teren przedmieść to beton, jest tam wiele wieżowców, biurowców i reflektorów świetlnych. Można spotkać tu wiele klubów nocnych, restauracji, kręgielni i nawet panią Zadecką. Dzielnica ta jest otoczona dwoma dolinami, gdzie płynie woda. Jest tu także jedyny cmentarz. Co ciekawe, to jedyna okolica (dzielnica) gdzie nie ma żadnych rodzin (nie licząc rodziny Lewus, której wszyscy członkowie są pochowani na cmentarzu), choć są tu puste parcele mieszkalne. Można znaleźć tu również rozbity statek kosmitów. Jest tu mało drzew i zielonych terenów. Czasem trafi nam się takie (nie)szczęście, że spotkamy wampira. Jest tu też dom jednego z nich (na szczęście Simów opuszczony), gdzie w jego piwnicach znajduje się podziemna sypialnia wampirów z trumnami.

Parcele

Parcele mieszkalne

Parcele publiczne

Simowie

Zmarli Simowie

Miastowi

Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Uwaga! Imiona podanych poniżej Simów są generowane losowo przy każdej nowo rozpoczętej rozgrywce. Użyte tutaj imiona zostały użyte jedynie w plikach gry!

Simowie NPC

Znaczenie Nazwy

Oryginalną nazwę (Downtown) można przetłumaczyć jako Centrum Miasta lub Śródmieście.

Zobacz też