The Sims 2: Osiedlowe życie

Protazy Harnaś (ang. Pierce Walter) – miastowy Sim występujący w drugiej części gry w dodatku Osiedlowe Życie w otoczeniu Zatoka Pokrzyku. Protazy może stać się grywalny, jeśli nasz Sim zaprzyjaźni się z nim i wyśle go na studia. Na początku gry zatrudniony jest w karierze naukowej jako królik doświadczalny. W życiu dąży do posiadania 6 wnucząt.

Protazy ma taką samą strukturę twarzy co Gerard Parzygęba. Chłopak ma rude włosy, szare oczy i jasną skórę. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Protazego z innymi są zazwyczaj losowe.

Jeśli chodzi o osobowość, Protazy jest lekkoduchem i jest dość uprzejmy, a jednocześnie jest dość niechlujny, nieśmiały i leniwy. Jeśli chodzi o jego umiejętności to chłopak jest w połowie do osiągnięcia maksymalnego poziomu kreatywności. Protazy jest głównie zainteresowana Jedzeniem, Kulturą, Podróżowaniem i Zjawiskami Paranormalnymi.

Osobowość

Osobowość
Wodnik
Niechlujny 4 Schludny
Nieśmiały 4 Otwarty
Leniwy 4 Aktywny
Poważny 7 Lekkoduch
Zrzędliwy 6 Uprzejmy

Ciekawostki

  • Protazy ma takie samo nazwisko co dyrektor Waldemar Harnaś z Miłowa, jednak nie wiadomo czy są ze sobą spokrewnieni.